بارش بیش از ١۵ میلیمتر باران در قم

قم (پانا) - مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم از تلاش برای رفع آب گرفتگی معابر خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۶۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
بارش بیش از ١۵ میلیمتر باران در قم

سیدمحسن میرهادی با اشاره به بارش شدید باران در قم اظهار کرد: عصر امروز در عرض کمتر از ١۵ دقیقه حدود ١۵ میلیمتر باران در قم بارید و بخش هایی از معابر شهر دچار آب گرفتگی شد.
وی با تاکید بر اینکه به علت شدت بارندگی در برخی از مناطق شهر دچار قطعی برق شدیم خاطرنشان کرد: در پی بارش شدید زیرگذرهای امامزاده ابراهیم و کارگر برای حفظ ایمنی شهروندان برای چند دقیقه بسته شد و پس از ایمن سازی مسیر زیرگذر باز شد و در حال حاضر تمام معابر و زیرگذرهای شهر باز است.
مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم با تاکید بر اینکه قبل از بارش باران با توجه به هشدارهای اعلام شده تمام مناطق و سازمان های شهرداری در حالت آماده باش بودند گفت: البته یکسری انهار با توجه به بارش شدید سرریز کرد و برخی معابر دچار آب گرفتگی شد که اقدامات لازم در این زمینه انجام شد.
وی ادامه داد: بلوار زائر نیز قبل از بارندگی تخلیه شد و ورودی مسدود گردید تا در صورت وقوع سیلاب خطری مردم را تهدید نکند.
میرهادی با بیان اینکه در حال حاضر دبی ورودی آب در کانال رودخانه حدود ١۵ مترمکعب است افزود: البته میزان آب ورودی در حال افزایش است و تا اطلاع ثانوی مسیر بلوار زائر بسته خواهد بود.
وی گفت: ناوگان سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در سطح شهر ارتباط مستقیم با سامانه ١٣٧ دارند و آب گرفتگی معابر و مکانهایی که نیاز به تخلیه آب دارند را رفع می کنند.

مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم در پایان گفت: ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات مکانیزه سنگین و سبک و ۱۰ دستگاه الکتروموتور پمپ خودمکش و ۹ دستگاه تانکر مکنده در سطح مناطق مستقر است تا در مواقع نیاز، به کار گرفته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار