امام جمعه خاورشهر: سپاه پاسداران از آرمان های چهل ساله انقلاب حفاظت می کند

شهرری(پانا)- امام جمعه خاورشهر گفت : سپاه پاسداران چهل سال از آرمان های امام و انقلاب دفاع کرده و امروز همه ما پاسدار ارزش های انقلاب هستیم.

کد مطلب: ۹۰۶۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه  خاورشهر: سپاه پاسداران از آرمان های چهل ساله  انقلاب حفاظت می کند

حجت الاسلام یاسینی با اشاره به آیه نهم سوره تحریم بیان کرد: خداوند متعال به پیامبر سفارش کردند که با کافران و منافقان جهاد کن و به آنان سخت بگیر که جایگاهشان جهنم بوده و عاقبت بدی در انتظارشان است.

او افزود: امام علی(ع) در رابطه با ارزش جهاد فرموده قطعا جهاد دری است از درهای بهشت وخدا این در را برای بندگان خاص گشود و جهاد لباس تقوا، سپر محکم خدا و ستون دین و راه روشن نیکبختان است.

حجت الاسلام یاسینی با توجه به اهمیت سپاه پاسداران و یاوه گویی های دشمنان اظهارکرد: سپاه پاسداران چهل سال از آرمان های امام و انقلاب دفاع کرده و حال که دشمن دست به چنین اقدام نابخردانه زده ، همه ایران اسلامی حافظ آرمان‌های سپاه هستند.

او به اقدام مجلس شورای اسلامی علیه این حرکت خبیثانه آمریکا پرداخت و گفت: براین اساس نظامیان آمریکایی هم ردیف داعش هستند و در هرکجا در منطقه دیده شوند مورد هدف نیروهای ما قرار خواهند گرفت.

نمازگزاران انقلابی خاور شهربه همراه مسئولین جهت محکوم نمودن عمل خبیث آمریکا در تحریم سپاه پاسداران پس از اتمام نمازجمعه راهپیمایی کردند.

/خبرنگار:زهراسادات میری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار