دیدار مردم و مسئولان شهرستان با فرمانده سپاه خوسف

به مناسبت روز پاسدار و محکومیت ترامپ در قرار دادن سپاه در لیست سازمان های تروریستی جمعی از مردم ، مدیران ، اعضای شورای شهر و اصحاب رسانه با فرمانده و کارکنان سپاه دیدار و حمایت خود را از این نیروی نظامی ،مردمی و انقلابی اعلام کردند.

کد مطلب: ۹۰۶۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مردم و مسئولان شهرستان با فرمانده سپاه خوسف

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی در این دیدارها فرماندار ، بخشداران ، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر با تبریک روز پاسدار به سبز پوشان این نیرو و محکوم کردن اقدام وقیحانه ترامپ ، حمایت و پشتیبانی خود را از سپاه پاسداران اعلام و از حضور این نیروهای انقلابی در هشت سال دفاع مقدس و صحنه های مختلف نظامی ، دفاع از حریم ولایت و مردم مظلوم کشورهای اسلامی، مباحث فرهنگی ، اقتصادی ، اجتماعی ، بازسازی و در سیل اخیر تقدیر و برای آنها آرزوی موفقیت در سایه سار امام زمان (عج) و ولایت فقیه کردند.
" خوشحال" رئیس دفتر نماینده مردم در مجلس و رئیس شورای اسلامی شهر خوسف به نمایندگی از حاضران با محکوم کردن اقدام ترامپ دیوانه در باره سپاه پاسداران گفت: با توجه به اینکه خدمات و زحمات سپاه پاسداران در داخل و خارج کشور بر کسی پوشیده نیست، این اقدام جسورانه ترامپ باعث انسجام و اقتدار بیشتر سپاه و مسئولان کشور شد.
فرمانده ناحیه بسیج سپاه خوسف در این دیدارها گفت: دشمن می خواهد با این وسوسه ها بین مردم و نظام اختلاف و تفرقه ایجاد کند و ترامپ با این تصمیم نسنجیده نگاههای مردم و مسئولان نسبت به سپاه دوباره تقویت شد.
سرهنگ احمد علی بشیری افزود: در این سالها سپاه حافظ کشور بوده و تحت امر ولی فقیه با تمام وجود از آرمان ها و مرزهای ارزشی با دعای ملت دفاع کرده و آماده تر از گذشته و حال تلاش خواهد کرد.
او از اقدام ترامپ به عنوان یک هدیه یاد کرد و افزود: با این حرکت سپاه تقویت و وحدت بین مردم و مسئولان و این نیرو بیشتر شد و در عرصه قدرت و موشکی نیز تحت امر رهبر فرزانه انقلاب به پیش خواهد رفت و به منصه ظهور خواهد رساندو باعث رشد فزاینده ایران و زوال رژیم آمریکا و ترامپ خواهد شد .
رئیس بسیج ادارات و کارمندان استان نیز در این دیدارها با محکوم کردن اقدام ترامپ از همه دستگاههای اجرایی خواست تا در فعال تر کردن بیشتر بسیج کارمندات شهرستان تعامل و همکاری کنند تا منویات مقام عظمای ولایت تحقق پیدا کند.

صادق احمدی از فعالیت چهار پایگاه بسیج ادارات در شهرستان خوسف خبر داد و خواستار افزایش پایگاهها و یا تحت پوشش قرار گرفتن پایگاههای موجود شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار