دادستان بهارستان: آمریکا با تحریم سپاه درواقع کل ملت ایران راتحریم کرده است

بهارستان(پانا) - دادستان عمومی و انقلاب بهارستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با به کارگیری از ظرفیت های خود، درس تلخی را به دشمنان اسلام داده است.

کد مطلب: ۹۰۶۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
دادستان بهارستان: آمریکا با تحریم سپاه درواقع کل ملت ایران راتحریم کرده است

غلامرضا صادقی در جمع راهپیمایان بهارستانی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اقدام نابخردانه رئیس‌جمهور آمریکا اظهار کرد: یکی از نهادهای بسیار ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران است، سپاه یک رکن انقلاب اسلامی و پایه محکم دفاع از انقلاب و کشور است.

او با تأکید برنقش تعیین کننده سپاه در دفع اهداف و برنامه‌های ایادی خارجی وعملکرد مثبت این نهاد ارزشی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با به کارگیری از ظرفیت‌های خود ازجمله بسیج مردمی درس تلخی را به دشمنان اسلام داده و سبب حفظ بقاء و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

دادستان عمومی و انقلاب بهارستان تصریح کرد: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی که سپاه پاسداران تشکیل شد کسی تصور نمی‌کرد که چنین مسئولیت سنگین و رسالت خطیری بر عهده این تشکیلات گذاشته شده ، اما اقدامات و عملکرد مثبت آن کار را به جایی رساند که دولت خبیث و رئیس جمهور آمریکا این نهاد انقلابی را تروریست بنامد.

صادقی با اشاره به عملکرد سپاه در40سال گذشته افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های گوناگون و پیشرفتهای که دارد مثبت بوده و آمریکا نمی‌تواند چنین چیزهایی را تحمل کند.

او ادامه داد: سپاه در بُعد معنوی پس از گذشت چند دهه از پیروزی انقلاب افرادی همچون شهید حججی را تربیت کرده که حاضر هستند خون خود را در راه اخلاص بگذارند.

دادستان عمومی و انقلاب بهارستان وجود سپاه پاسداران را امری حیاتی وضروری برای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: همه مردم ایران نوعی سپاهی هستند وسپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروزه در تیررس دشمنان قرار دارد چرا که از ولایت در برابر آن‌ها به خوبی دفاع کرده و آنرا حفظ می‌کند.

صادقی بیان کرد: آمریکا با تحریم وهدف قرار دادن سپاه درواقع کل ملت ایران راتحریم کرده از این رو مردم برای حفظ نظام از همه وجود خود گذاشتند همچنان که کشورهای منطقه نیز امنیت خود را مرهون و مدیون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند.

او سپس به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درمورد آمریکا اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب با تعبیر زیبای خود آمریکا و دشمنان نادانی، چهل سال تمام هرچه درتوان داشتند علیه انقلاب اسلامی به کار بستند وهیچ غلطی نتوانستند بکنند و به کسانی که هرروز گربه رقصانی می‌کنند تعبیر کرده که راه به جایی ندارند.

دادستان عمومی و انقلاب بهارستان خاطر نشان کرد: آمریکا پس از گذشت چهل سال دشمنی به هدف خود در مورد ایران نرسیده و اکنون نیز اقدام ترامپ کاملاً به نفع نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود، همه معضلات و مشکلات مردم برطرف می‌شود و در این سناریو مضحک همه احزاب ومسئولان یکپارچه، متحد در مجامع جهانی از سپاه حمایت کرده و نفرت جهانی برعلیه خود آمریکا ایجاد شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار