سفارت ایران در پاکستان انفجار تروریستی کویته را محکوم کرد

تهران (پانا) - سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد با صدور بیانیه ای، انفجار تروریستی امروز (جمعه) در شهر 'کویته' مرکز ایالت بلوچستان پاکستان را که منجر به کشته و زخمی شدن ده ها نفر از افراد بی گناه شد، را محکوم کرد.

کد مطلب: ۹۰۶۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
سفارت ایران در پاکستان انفجار تروریستی کویته را محکوم کرد

به گزارش ایرنا، صبح امروز بر اثر انفجاری مهیب در میدان میوه و تره بار واقع در منطقه 'هزارگنجی' شهر کویته، 20 نفر جان خود را از دست دادند و دست کم 50 نفر دیگر نیز زخمی شدند.
معاون فرمانده پلیس ایالت بلوچستان پاکستان ماهیت این انفجار را انتحاری اعلام کرد و گفت:هشت تن از شیعیان هزاره نیز در این اقدام تروریستی کشته شدند.
منابع خبری پاکستان گزارش دادند: محل حادثه مرکز تردد فروشندگان میوه و تره بار به ویژه اعضای جامعه شیعیان هزاره بوده و به نظر می رسد هدف از این حمله تروریستی هدف قراردادن شیعیان هزاره باشد.
'عمران خان' نخست وزیر و 'جام کمال' سروزیر ایالت بلوچستان پاکستان در پیام های جداگانه ای انفجار بمب در کویته را به شدت محکوم و با خانواده های قربانیان این حادثه ابراز همدری کردند.
علامه 'راجا ناصر عباس جعفری' دبیرکل حزب مجلس وحدت مسلمین، از احزاب پیشروی شیعیان پاکستان نیز ضمن محکومیت انفجار بمب در کویته، از دولت پاکستان خواست تا عاملان این جنایت را شناسایی و آنان را مجازات کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار