بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی صنعت شوینده و پاک‌کننده برگزار می‌شود

تهران (پانا) - تهران در آستانه برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته (ایران بیوتی و کلین98) است، نمایشگاهی که در نوع خود بزرگترین نمایشگاه منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود و در آن صدها شرکت تولیدی داخلی و خارجی حضور دارند.

کد مطلب: ۹۰۶۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی صنعت شوینده و پاک‌کننده برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، در این نمایشگاه که از 2 تا 5 اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، بیش از 262 شرکت داخلی و خارجی گردهم می‌آیند و جدیدترین تولیدات و خدمات خود را به نمایش می‌گذارند.
رئیس ستاد برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده گفت: در این نمایشگاه و درکنار شرکت‌های داخلی، شرکت‌ها و نمایندگانی از کشورهای مختلف جهان شامل کره جنوبی، آلمان، هندوستان، چین، ترکیه، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا؛ جدید ترین تولیدات و خدمات خود را به نمایش می‌گذارند.
علی مرادی افزود: در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده انواع مواد شوینده و پاک کننده، محصولات سلولزی، آرایشی و بهداشتی، محصولات محافظتی پوست، مو، دهان ،دندان و رنگ مو، عطر، ادوکلن و اسپری، خوشبو کننده و محصولات بهداشتی منزل، مواد اولیه واسطه‌ای، خدمات بازرگانی و مشاوره‌ای و همچنین انواع دستگاه‌ها، صنایع،خط تولید و تجهیزات و ماشین‌آلات این حوزه ارائه می‌شود.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه با نظارت انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران و انجمن سلولزی بهداشتی ایران برپا می‌شود،گفت:در این نمایشگاه که در فضایی بالغ بر 28 هزار مترمربع و در 10 سالن برگزار می‌شود، تولیدکنندگان آخرین تولیدها، دستاوردها و تکنولوژی های روز این صنعت را به نمایش می گذارند.
مرادی با اشاره به اینکه معرفی و شناساندن محصولات جدید یکی از اولویت های برپایی این نمایشگاه است، افزود: جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی، کمک به رونق تولید، ایجاد زمینه فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی، پیش فروش کردن محصولات، شناسایی و انتخاب نمایندگان فروش جدید، توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید، اطلاع از آخرین استانداردهای علمی و پژوهشی خارجی، اشتغالزایی، تعامل بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، معرفی توانمندی‌های شرکت‌های داخلی و کشف استانداردهای بالقوه در داخل کشور از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین‌آلات وابسته از 2 تا 5 اردیبهشت ماه هر روز از ساعت 10 تا 18 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار