موج جدید بارش‌ها از شنبه آغاز می‌شود

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که سامانه بارشی فعالی از روز جمعه 23 فروردین ماه وارد کشور شده و طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در کشور فعال خواهدبود،

کد مطلب: ۹۰۶۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
موج جدید بارش‌ها از شنبه آغاز می‌شود

به گزارش سازمان هواشناسی کشور موج جدید بارشی از فردا شب وارد کشور شده و بارشهای سنگین در کشور شروع خواهند شد. بر همین اساس شنبه مورخ 98/1/24 بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق در استانهای شرق گلستان، بوشهر، فارس ، جنوب و غرب یزد ، جنوب کرمان، نیمه غربی اصفهان و بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در استانهای خراسان جنوبی ، هرمزگان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان.

یکشنبه مورخ 98/1/25: بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق در استانهای سمنان، جنوب گلستان ، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، فارس، اصفهان ،جنوب کرمان، هرمزگان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان.

دوشنبه 98/01/26: بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق در استانهای خراسان شمالی ، خراسان جنوبی، خراسان رضوی ، گلستان ، شرق سمنان و جنوب شرقی کرمان و بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در شرق یزد و نیمه شمالی سیستان و بلوچستان.

با توجه به شدت بارشها، آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن مسیلها در مناطق یاد شده، به هموطنان گرامی و سازمانها و ارگانهای ذیربط توصیه می شود، تمهیدات لازم جهت جلوگیری از کاهش خسارات احتمالی را به عمل آورند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار