توزیع روزانه 2000 غذا در پلدختر توسط فرهنگیان تهرانی

تهران (پانا) -  آشپرخانه ای در روستای ولیعصر و در 5 کیلومتری شهرستان پلدختر توسط دبیران و فارغ التحصیلان مدرسه دکتر حسابی منطقه 8 تهران راه اندازی شده است و روزانه 1700 تا 2000 غذا تهیه و در میان سیل زدگان این روستا و روستاهای اطراف توزیع می شود.

کد مطلب: ۹۰۶۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
توزیع روزانه 2000 غذا در پلدختر توسط فرهنگیان تهرانی

هیئت اعزامی آموزش و پرورش شهر تهران به سرپرستی فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از آشپزخانه آموزش و پرورش منطقه 8 تهران در شهرستان پلدختر بازدید کردند.
این آشپزخانه که در روستای ولیعصر و در 5 کیلومتری شهرستان پلدختر است توسط دبیران و فارغ التحصیلان مدرسه دکتر حسابی در منطقه 8 تهران راه اندازی شده است و تمامی مراحل پخت و پز غذا توسط فرهنگیان انجام می شود.
فولادوند در این بازدید ضمن تقدیر از زحمات فرهنگیان و فارغ التحصیلان مدرسه دکتر حسابی و ابلاغ همدردی همکاران و فرهنگیان شهر تهران، شهرستان های تهران و استان البرز به آسیب دیدگان از سیل استان لرستان؛ این حادثه را موجب غم و اندوه بسیار قلمداد نمود و افزود: به یاری خداوند منان، کمک های نقدی و غیرنقدی استان های معین در اولین فرصت در اختیار هم وطنان عزیز قرار خواهد گرفت. وی همچنین بر تلاش برای عادی شدن اوضاع و ادامه روند آموزش تصریح کرد.
در این آشپزخانه حدود 17 نفر ازدانش آموزان و فارغ التحصیلان و همکاران فرهنگی منطقه 8 تهران حضور دارند و روزانه 1700 تا 2000 غذا آماده و توزیع می شود. مواد لازم ازکمک های خیریه دانش آموزان و فرهنگیان تامین می شود و درهمین روستا و روستاهای اطراف توزیع می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار