وزیر جهادکشاورزی: تمامی خسارت های کشاورزان سیل زده توسط دولت در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت می شود

تهران (پانا) - وزیر جهاد کشاورزی روز پنجشنبه در جریان بازدید از اراضی کشاورزی خسارت دیده حمیدیه و دشت آزادگان و گفت و گوی نزدیک با کشاورزان خسارت دیده به آنان اطمینان داد تمامی خسارت های کشاورزان سیل زده توسط دولت در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت شود.

کد مطلب: ۹۰۶۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
وزیر جهادکشاورزی: تمامی خسارت های کشاورزان سیل زده توسط دولت در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت می شود

به گزارش ایرنا، محمود حجتی گفت:برآوردهای اولیه نشان می دهد سیلاب مهیب بیش از 20 هزار میلیارد ریال به بخش کشاورزی خوزستان و زیر مجموعه آن خسارت وارد کرده است.

حجتی ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی برای حمایت هرچه تمام تر از کشاورزان خسارت دیده تلاش خواهد کرد و پس از فروکش کردن سیلاب ، میزان دقیق خسارات وارده به بخش کشاورزی اعلام خواهد شد.

او گفت: دولت به صورت کمک های بلاعوض ، استمهال وام ها و پرداخت کارمزد تسهیلات بانکی به کشاورزان خسارت دیده کمک می کند و پرداخت خسارت به کشاورزانی که اراضی خود را بیمه کرده اند نیز انجام می شود.

وزیر جهادکشاورزی شامگاه چهارشنبه نیز به صورت سرزده از مزارع کشاورزی اندیمشک که بر اثر سیلاب دچار خسارت شده اند بازدید و با تعدادی از کشاورزان نیز به گفت و گو پرداخت و قرار است وزیر جهاد کشاورزی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست هماهنگی مدیریت بحران استانداری خوزستان نیز شرکت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار