بیانیه انجمن اسلامی فرهنگیان استان قم

تروریست خواندن سپاه هدیه آمریکا و رژیم صهیونیستی به یکدیگر است

قم(پانا)- انجمن اسلامی فرهنگیان استان قم با صدور بیانیه ای اعلام کرد: اقدام پلید آمریکا در قرار دادن سپاه در لیست گروه های تروریستی، به درخواست رژیم صهیونیستی صورت گرفته و هدیه این رژیم غاصب و آمریکا به یکدیگر می باشد.

کد مطلب: ۹۰۶۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
تروریست خواندن سپاه هدیه آمریکا و رژیم صهیونیستی به یکدیگر است

در بیانیه انجمن اسلامی فرهنگیان استان قم آمده است: اقدام ننگین آمریکا هدیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی جوشیده از متن انقلاب و مردم شریف ایران است و به فرمان بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) تاسیس شده و به عنوان یک نهاد و نیروی رسمی و قانونی در کشور انجام وظیفه می نماید و مورد شناخت و پذیرش جامعه جهانی است.
بیانیه افزوده است: خدمات ارزنده سپاهیان عزیز در طول چهل سال گذشته در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، محرومیت زدایی و دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و در حقیقت این نهاد انقلابی، با خیانت ها و جنایات مستکبرین جهان از جمله دولت های استکباری آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی، خود از قربانیان عملیات های تروریستی دولت های مذکور بوده است که نمونه اخیر آن، عملیات تروریستی انفجار اتوبوس پاسداران امنیت کشور در منطقه سیستان و بلوچستان بود.
فراز دیگری از بیانیه مزبور تاکید کرده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه های داخلی و خارجی کشور حافظ امنیت بوده و از حریم ایران اسلامی دفاع نموده است. در منطقه نیز به درخواست دولت های قانونی که تحت هجوم دشمنان خود قرار گرفته اند، به دفاع از مظلومان برخاسته و در شکست تروریست های آمریکایی و جلوگیری از گسترش آنها در منطقه و جهان فداکارانه ایستاده است و چه پاسداران عزیزی که جان شیرین و خون مطهر خویش را برای آزادی و نجات ملت های تحت ظلم و ستم تقدیم کرده اند که مورد تایید و تحسین جهانیان قرار گرفته است؛ آخرین اقدام آنان نیز در کمک رسانی ایثارگرانه به مردم سیل زده کشور عزیزمان است که تشکر و قدردانی و دعای خیر مردم ناطق سیل زده را به دنبال داشته است.
بیانیه انجمن اسلامی فرهنگیان استان قم در ادامه با بیان اینکه آمریکای جهانخوار خود در راس همه دولت های تروریستی و تروریست پرور است، تصریح کرده است: به اعتراف مقامات رسمی آمریکا، آن کشور، تاسیس کننده گروه های تروریستی از قبیل داعش و... بوده و همواره آنها را حمایت، تجهیز و تقویت نموده که صحنه های متعدد و مستمر این اقدام پلید در جنگ سوریه برای جهانیان اثبات شده است. همچنین جنایات دولت های غیر مردمی از قبیل رژیم کودک کش عربستان سعودی و امارات و ... در کشتار مردم مظلوم و بیگناه یمن که با حمایت های آمریکا انجام می شود، نشانه بارز تروریستی بودن رژیم حاکم بر آمریکاست.
بیانیه افزوده است: حال این دولت جنایتکار و تروریست پرور چگونه و با جه منطقی نهادها و نیروهای نظامی قانونی دیگر کشورها را تروریست می نامد که از عجایب روزگار و در واقع از بی اعتباری و ترس و زبونی خود آنهاست.
در ادامه بیانیه آمده است: بدیهی است اقدام پلید دولت آمریکا به درخواست رژیم صهیونیستی صورت گرفته و هدیه این دو به یکدیگرمی باشد که برای هیچ شخص و کشوری پذیرفته نیست و محکومیت جهانی را نیز به دنبال داشته است و علیرغم خواست آنان -به مصداق عدو شدد سبب خیر اگر خدا خواهد- این کار موجب افزایش عزت و محبوبیت سپاه پاسداران و وحدت و انسجام بیشتر ملت قهرمان ایران شده است.
در فراز پایانی بیانیه انجمن اسلامی فرهنگیان استان قم آمده است: ما این حرکت زشت دولت آمریکا را محکوم می نماییم و همچون سایر مردم ایران اسلامی، نهاد مقدس و ولایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تایید و پشتیبانی نموده و تحت ولایت رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای(مدظله العالی) خود را پاسدار جان بر کف کشور عزیزمان و حامی مظلومان و محرومان جهان می دانیم.
انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار