توضیحی در خصوص ویدئوی سقوط یک فرد از بالگرد در خوزستان

تهران (پانا) - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان در خصوص ویدئوی سقوط یک فرد از بالگرد جمعیت هلال احمر توضیحاتی ارائه کرد.

کد مطلب: ۹۰۶۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
توضیحی در خصوص ویدئوی سقوط یک فرد از بالگرد در خوزستان

به گزارش ایسنا، صادق سلامت با اشاره به انتشار ویدئوی سقوط یک فرد از بالگرد جمعیت هلال احمر گفت: بالگردهای جمعیت هلال احمر برای توزیع مواد غذایی و بسته‌های غذایی 72 ساعته به مناطق مختلف و به ویژه روستاهای محصور در سیل اعزام می‌شوند.

او افزود: یکی از نکات برجسته در این پروازها ازدحام عجیب مردم در کنار بالگردها است که علاوه بر خطرهای زیاد، موجب تموج جمعیت و افراد حاضر می‌شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در این مورد نیز، بالگرد هلال احمر برای توزیع بسته‌های غذایی در منطقه شاوور شهرستان شوش در حال امدادرسانی بود که طبق ویدئوی منتشرشده، فردی برای گرفتن یک بسته غذایی به بالگرد آویزان شد و پس از بلند شدن بالگرد از زمین، میله‌های بالگرد را رها نکرد.

او ادامه داد: این فرد پس از اینکه میله‌های بالگرد را رها کرد، از ارتفاع حدود دو متری سقوط کرد و از ناحیه بینی دچار جراحت شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: این فرد به وسیله نیروهای اورژانس به صورت سرپایی مداوا و به مرکز درمانی انتقال یافت. فوت این فرد تکذیب می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار