سیل هم که بیاید کلاس های درس را نمی برد

تربت حیدریه (پانا): معلم که باشی سیل هم جلودارت نیست به‌خصوص اگر بدانی شاگردانت در سیلاب گرفتارشده‌اند. معلمانی که از همان روزهای شروع حادثه، دست همت بر زانو گذاشتند و علاوه بر کمک‌های مادی ومعنوی، ثابت کردند که در شرایط بحرانی می توانند درس انسانیت بدهند.

کد مطلب: ۹۰۶۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
سیل هم که بیاید کلاس های درس را نمی برد

معلم که باشی سیل هم جلودارت نیست به‌خصوص اگر بدانی شاگردانت در سیلاب گرفتارشده‌اند. معلم که باشی نه‌تنها سیل بلکه پریشانی و بغض شاگردان کوچکت را می‌بینی که وقت حادثه بعد از صدا کردن کلمه مامان و بابا نام معلمشان را فریاد می‌زنند تا به کمکشان بیایند.

معلم که باشی حال و اوضاع کودکانی را پیش‌بینی می‌کنی که ظرف چند روز بعد از حادثه سیل، دوباره در خودشان آوار می‌شوند و زبانشان بند می‌آید.

معلم‌های تربت حیدریه خیلی زود صدای شاگردانشان را شنیدند. معلمان یکی از مدارس تربت حیدریه هزینه های جشن هفته معلم و هدایای سپاس معلم خود را به دانش آموزان مناطق سیل زده اختصاص دادند.

مدیر این مدرسه که نخواست نامش فاش شود هدف از این کار را کمک کردن به محرومین و نهادینه سازی فرهنگ کمک به همنوع و ایجاد پویش مردمی عنوان کرد.

مدیر مدرسه دخترانه امام حسین( ع) تربت حیدریه افزود: هزینه جشن هفته معلم و هدایای مراسم سپاس معلم 25.000.000 ریال همچنین هزینه جشن تجلیل از دانش آموزان ( جشن ستارگان) 25.000.000 ریال برآورد شد که به پیشنهاد خود همکاران و دانش آموزان در مجموع 50.000.000 ریال به همکاران فرهنگی و دانش آموزان نیازمند مناطق سیل زده اهداء شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار