فردا، مردم فارس در حمایت از سپاه پاسداران راهپیمایی می کنند

شیراز(پانا) - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: مردم این استان همزمان با سراسر کشور، 23 فروردین ماه جاری پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شرکت در راهپیمایی، وحدت و همدلی خود را با سپاه به نمایش می گذارند.

کد مطلب: ۹۰۶۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد
فردا، مردم فارس در حمایت از سپاه پاسداران راهپیمایی می کنند

در این اطلاعیه ، ضمن محکومیت اقدام غیر قانونی رئیس جمهور آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عنوان شده است: مردم در این راهپیمایی، شکوه وحدت خود را با سپاه مقتدر و سرافراز به نمایش می گذارند و مردم با حضور وحدت بخش خود، علیه اقدام ننگین رئیس جمهور منفور رژیم آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی، فریاد 'ایران اسلامی یکپارچه سپاهی هستند' را سرخواهند داد تا خاری در چشم دشمنان کوردل این انقلاب باشد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: سپاه، پاسدار و مولود انقلاب است و تروریستی خواندن سپاه توسط دولتی که خود بانی و حامی تروریسم در جهان است، بیشتر شبیه یک شوخی احمقانه و در عین حال بازی با دُم شیر است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در این اطلاعیه از مردم فارس دعوت کرده با شرکت در این راهپیمایی، حضوری لحظه شناس و دشمن شکن داشته باشند و با حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نفرت و انزجار خود را از اقدام سخیف طاغوت اعظم آمریکا و رژیم کودک کُش صهیونیستی به نمایش گذارند.

این راهپیمایی در شیراز، پس از اقامه نماز جمعه از خروجی در بست شهیدآیت الله دستغیب آغاز می شود و با طی کردن مسیر بولوار شهید آیت الله دستغیب در سه راه نمازی به پایان خواهد رسید.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه 19 فروردین ماه جاری اعلام کرد که واشنگتن، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یک سازمان تروریستی خارجی در نظر گرفته است.

ترامپ در بیانیه‌ای که از سوی کاخ سفید منتشر شد، نوشت: من امروز به‌طور رسمی اعلام می‌کنم که دولت من قصد دارد بر اساس بند شماره 219 از 'قانون مهاجرت و ملیت'، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از جمله سپاه قدس را به ‌عنوان یک سازمان تروریستی خارجی اعلام کند.

اقدام کاخ سفید در قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی آمریکا با واکنش های گسترده ای داخلی و خارجی مواجه شد و بیشتر رسانه ها و شخصیت ها از آن به عنوان اقدام خصمانه، تشنج آفرین و احمقانه دونالد ترامپ یاد کرده اند.

پیش از این، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جمعی از پاسداران، سپاه را یک دستگاه برجسته و در خط مقدم مواجهه با دشمن در میادین گوناگون برشمردند و اظهار داشتند: سپاه هم در میدان عملیاتی و مقابله با دشمن در مرزها و حتی چند هزار کیلومتر دورتر در اطراف حرم حضرت زینب(س) پیشقدم است و هم در میدان مقابله سیاسی با دشمن.

حضرت آیت الله خامنه ای، کینه آمریکایی‌ها از سپاه را ناشی از همین مسئله دانستند و افزودند: آمریکایی‌ها به خیال خود علیه سپاه و در واقع علیه انقلاب و ایران نقشه می‌کشند و گربه‌رقصانی می‌کنند، البته این خباثت‌ها به جایی نخواهد رسید و با برگشتن کید و فریب آنها به خودشان، دشمنان جمهوری اسلامی مانند ترامپ و احمق‌های دور و بر نظام حاکمه آمریکا در حال حرکت به سمت حضیض هستند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری نیز در سخنانی موضوع واگذاری بلندی های جولان به رژیم صهیونیستی و اعلام سپاه پاسداران به عنوان سازمان تروریستی را اقدام احمقانه و بی خردانه آمریکا برای حمایت از یک گروه جنایتکار در سرزمین های اشغالی دانست و گفت: سپاه مدافع آزادی در منطقه و در رأس مبارزه با تروریسم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار