هموطنان سیل زده تنها نیستند؛

شکوه همدلی و همراهی دانش آموزان استان آذربایجان غربی ادامه دارد

ارومیه(پانا)- دانش آموزان بسیجی دبستان هاجر ناحیه دو ارومیه، ضمن حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کمک های مالی خود را که برای هموطنان سیل زده کشور جمع آوری کرده بودند، تقدیم مدیرکل آموزش و پرورش استان کردند.

کد مطلب: ۹۰۶۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
شکوه همدلی و همراهی دانش آموزان استان آذربایجان غربی ادامه دارد

صبح امروز، دانش آموزان بسیجی دبستان هاجر ناحیه دو ارومیه با حضور در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش استان، ضمن حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کمک های مالی خود را که برای هموطنان سیل زده کشور جمع آوری کرده بودند، تقدیم مدیرکل آموزش و پرورش استان کردند.

ابراهیم محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از روحیه همدوستی دانش آموزان استان در همراهی با مردم مناطق سیل زده اظهار داشت: امام حسین (ع) برای ما الگوی ایثار، استقامت و شهامت است لذا روز میلاد این بزرگوار با فرمان امام عزیز روز پاسدار نامگذاری شد.

وی با تاکید بر اینکه بسیج و سپاه حافظ انقلاب اسلامی مردم ایران است؛ افزود: دولت آمریکا نیز با اقدام اخیر خود، ناخواسته بر جایگاه ویژه و اقتدار سپاه در حفظ ارزشهای ایران اسلامی اقرار کرد.

محمدی با اشاره به بارش نزولات آسمانی در روزهای گذشته و وقوع سیل در برخی نقاط کشور خاطر نشان کرد: متاسفانه تعدادی از مدارس دچار آسیب شده و بسیاری از دانش اموزان از تحصیل بازمانده اند؛ اما از سویی دیگر سیل مهربانی ها در سراسر کشور به راه افتاده است.

وی با بیان اینکه کمک های دانش آموزان از جنس عشق و محبت است؛ افزود: این همدلی و همراهی بخشی از الام هموطنان سیل زده را کاهش می دهد.

محمدی گفت: امیداوریم با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و تقویت حس هم زیستی بتوانیم این چالش را نیز از پیش روی برداریم.

این مقام مسئول بیان کرد: شهادت و ایثار جزوی از زندگی مردم ایران اسلامی است و این مردم از تهدیدات فردی دیوانه همچون ترامپ نمی هراسند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: کمک های استان آذربایجان غربی به عنوان اولین محموله نوشت افزار در بین دانش آموزان سیل زده استان گلستان توزیع شد.

محمدی از پیش بینی محموله نوشت افزار برای سیل زدگان استان لرستان خبر داد و افزود: استان آذربایجان غربی به عنوان استان معین خوزستان جهت کمک رسانی انتخاب شده است که در این راستا نیز اقداماتی همچون ارسال کانکس در دستور کار قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در برگزاری آیین شکوه همدلی و همراهی در سطح مدارس استان پیشرو بود و این کمک های همچنان ادامه دارد.

گفتی است اداره کل آموزش و پرورش استان همراه با برنامه شکوه همدلی و همراهی ، در راستای کمک رسانی به مردم مناطق سیل زده 2000 هزار بسته نوشت افزار به مبلغ 500 میلیون ریال به استان گلستان ارسال کرده و به همین میزان نیز تدارک ارسال نوشت افزار به استان لرستان را آماده نموده است.

همچنین 6 واحد کانکس نیز با همکاری اداره کل نوسازی مدارس برای تامین بخشی از خسارت های وارده به مدارس این استانها تامین شده است تا دانش آموزان این مناطق از تحصیل دور نمانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار