تجمع مردمی آذربایجان شرقی در حمایت از سپاه پاسداران

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: باید به فکر ضربه زدن به اقتصاد آمریکا و شرکای اقتصادی‌اش درمنطقه باشیم

همه ما عضو ناپیوسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هستیم

تبریز ( پانا) - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: ملت و دولت ایران در برابر اقدام بی شرمانه ترامپ در تروریست عنوان کردن سپاه ساکت نخواهند نشست و باید به دنبال اقدام عملی برای مقابله باشیم.

کد مطلب: ۹۰۶۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: باید به  فکر ضربه زدن به اقتصاد آمریکا و شرکای اقتصادی‌اش درمنطقه باشیم

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم در تجمع مردمی آذربایجان شرقی در حمایت از سپاه پاسداران مقابل بیت نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: مردم قهرمان استان به صورت خودجوش برای محکوم کردن اقدام احمقانه و بی شرمانه آمریکا علیه سپاه پاسداران امروز تجمع کرده اند تا بگویند" همه ما عضو ناپیوسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هستیم".

وی ادامه داد: دولت آمریکا در حال سپاه پاسداران را تروریست معرفی می کند که همه دنیا می دانند که دولت آمریکا تروریست و تروریست پرور است و این موضوع بر کسی پوشیده نیست.

امام جمعه تبریز افزود: نه تنهت ترامپ رییس جمهور بی خرد آمریکاه تروریست است بلکه کل ارتش آمریکا نیز تروریست هست.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: تروریست عنوان کردن سپاه پاسداران، موضوع تازه ای نیست و از سال 2001 درز دستور کار روسای جمهور آمریکا بوده است و جورج بوش و باراک اوباما به دلیل هراس از پیامدهای آن از عملی کردن طرح خودداری کردند.

وی افزود: بسیاری معتقدند که هدف ترامپ از این اقدام کمک به انتخابات بیست یکمین دوره اسرائیل است و در واقع یک روز مانده به انتخابات اسرائل، ترامپ چنین تصمیمی را گرفت و این آخرین برگ برنده ای بود که ترامپ در اختیار نخست وزیر اسرائیل برای پیروزی در انتخابات قرار داد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تصریح کرد: ترامپ با تروریست خواندن سپاه پاسدارن به دنبال اهدافی است که یکی از این اهداف، عملیات جنگ روانی بزرگ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: اصلی ترین هدف آماریکا از این اقدام بی خردانه تفکیک اقتصاد کشور ایران است و می خواهد اقتصاد را به دو نوع تحریمی و غیر تحرمی جدا کند و در نهایت سپاه پاسداران را عامل مشکلات کشور ایران معرفی کند.

وی افزود: اما یکی از پیامدهای این اقدام بی شرمانه، تعمیق وحدت بین ملت ایران است و همان گونه که شاهد هستیم گروه های مختلف در کشور بعد از این اقدام ترامپ، به طور متحد از سپاه پاسداران حمایت کردند و هشتگ " من یک سپاهی ام" به یکی از داغ ترین مباحث گروه های مختلف در فضای مجازی تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: ملت و دولت ایران در برابر این اقدام بی شرمانه ساکت نخواهند نشست و باید به دنبال اقدام عملی برای مقابله باشیم که یکی از این اقدام ها این است که به دنبال ضربه زدن به اقتصاد آمریکا و شرکای اقتصادی او در منطقه باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار