محمدصیدلو: مسئولین باید گاهی کمتر حرف بزنند و بیشتر به سخنان مردم گوش دهند

تهران (پانا) - آیین بزرگداشت روز جانباز و تجلیل از جانبازان فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سالن نمازخانه اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۶۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
محمدصیدلو: مسئولین باید گاهی کمتر حرف بزنند و بیشتر به سخنان مردم گوش دهند

در این مراسم محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن تبریک و گرامی داشت اعیاد بزرگ شعبانیه، اظهارکرد: وقتی از امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع)سخن می گوییم یعنی یک اراده درونی باید در ما شکل گیرد که حسینی شویم و سیره این بزرگان را چراغ راه زندگی مان قرار دهیم و این اراده مهمترین چیزی است که باید برای رسیدن به آن تلاش کنیم .

او در ادامه با اشاره به اینکه برای اعمال، کردار و رفتار ماست که عینیت می بخشد به اینکه در مسیر حرکت امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع)قرار بگیریم یا نه، تاکید کرد: قرار گرفتن در سیره این بزرگان به ما می آموزد که چگونه باید به عنوان یک مسلمان و پیرو اهل بیت(ع) در جامعه و زندگی فردی خود نقش ایفا کنیم و ارتباط هایمان در مسیر درست شکل گیرد.

صیدلو در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از تحریم‌های ظالمانه و احمقانه آمریکا بر علیه ایران و سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: باید با انسجام بیشتر در کنار یکدیگر و از بین بردن فاصله ها در برابر تمامی دشمنانی که خصومت در برابر انسانیت دارند ،بایستیم .

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مسئولین باید گاهی کمتر حرف بزنند و بیشتر به سخنان مردم گوش دهند تا بتوانند به مشکلات مردم رسیدگی کنند و دردی از در‌دهای آنان را درمان کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار