همزمان با روز پاسدار و جانباز و در محکومیت حرکت آمریکا در قرار دادن سپاه در لیست گروه های تروریستی؛

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان دیدار کرد

زنجان(پانا)-ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان و هیات همراه صبح امروز همزمان با روز پاسدار و جانباز و در محکومیت حرکت آمریکا در قرار دادن سپاه در لیست گروه های تروریستی با سرهنگ ابوالفضل طهماسبی جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان دیدار ک

کد مطلب: ۹۰۶۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان دیدار کرد

در این دیدار ابراهیم رفیعی با تبریک اعیاد شعبانیه و روز های پاسدار و جانباز گفت: امروز بنده و سایر مسئولین آموزش و پرورش به نمایندگی از 15 هزار فرهنگی و حدود 200 هزار دانش آموز استان در مقر فرماندهی سپاه انصارالمهدی زنجان حاضر شده ایم.

وی ضمن محکوم نمودن حرکت ناشایست و خارج از قوانین بین المللی آمریکا در قرار دادن سپاه در لیست گروه های تروریستی ابراز داشت: ما این عمل را محکوم می کنیم و یقین داریم سپاه پاسداران به عنوان یک نیروی خدوم و مردمی مثل دوران دفاع مقدس در زمینه های سازندگی، عمران، آبادانی و... نیز موفق خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: رویکرد آموزش و پرورش در حال حاضر آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان است و امروز این عزیزان با حضور در اینجا و اهدا ی گل به برادران سپاهی به صورت عملی سپاس گذاری و قدردانی را تمرین کردند.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی(رض) مبنی بر اینکه اگر سپاه نبود کشور هم نبود اظهار داشت: سپاه پاسداران یک نیروی نظامی صرف نیست و جزیی از مردم است..

رفیعی تصریح کرد: فرهنگیان نیز در کنار سپاهیان هستند و هیچ فاصله ای در این بین وجود ندارد و همه ی ما سرباز نظام هستیم.

وی در خاتمه تاکید کرد: ما قدردان زحمات شما برادران سپاهی و همه نیروهای نظامی و انتظامی هستیم و به شما افتخار می کنیم.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان نیز در ادامه با محکوم نمودن حرکت ناشیانه رییس جمهور آمریکا گفت: این گونه حرکات نمی تواند از قدرت و صلابت سپاه در خدمت رسانی و برقراری امنیت مردم و کشور بکاهد.

وی با تقدیر از حضور فرهنگیان و دانش آموزان در بین برادران سپاهی و اهدای نمادین گل به آنان ابراز داشت: خداوند متعال را شاکریم که دوباره حرکت استکبار جهانی خنثی شد و به جای انزوای سپاهیان، عزت و احترام آنان بالاتر رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار