برگزاری جشن میلاد سه نور آسمانی درشهرزیارت شیروان

شیروان (پانا) - جشن میلاد با سعادت سه نور آسمانی امام حسین(ع)، حضرت عباس(ع) و امام سجاد(ع) با حضور زائرین، مجاورین و خادمین آستان مقدس امام زاده حمزة الرضا(ع) در شهر زیارت شهرستان شیروان برگزارشد.

کد مطلب: ۹۰۶۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن میلاد سه نور آسمانی درشهرزیارت شیروان

مدیر حوزه علمیه حضرت آیت الله حکیم شهرستان شیروان در این جشن با تبریک اعیاد شعبانیه گفت:یکی دیگر از نام های ماه شعبان، غفران است و این ماه فرصتی است که اگر در ماه رجب مصداق حدیث این الرجبیون قرار نگرفته ایم بتوانیم در این ماه جبران کنیم.

حجت الاسلام امید سعادتی در ادامه افزود:هرگاه نام آزادمردان گرفته می شود نام های امام حسین(ع)، امام سجاد(ع) و حضرت عباس(ع) پرچمدار عاشورای حسینی(ع) به میان می آید و این نام ها خاموش شدنی نیستند و بر تارک تاریخ برای همیشه می درخشند.

وی با اشاره به روایتی از ائمه اطهار (ع) اظهار داشت: اگر در طول عمر خود یک روز از ماه های رجب و شعبان را روزه دار باشیم می توانیم در روز قیامت دست خود را بالا بیاوریم و همچنین ماه شعبان ماه آماده شدن برای نشستن پای سفره ماه مبارک رمضان است.

سعادتی در پایان گفت:یاد بگیریم اهل تشکر از خداوند متعال و اهل بیت(ع) باشیم و با مرور زندگی اهل بیت(ع)، درس های زندگی آنان را در زندگی خود پیاده نماییم.

اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء توسط حجت الاسلام سید جواد حسینی، قرائت قرآن توسط حسینعلی ظفری، اجرای تواشیح توسط اعضای کانون وحدت حوزه علمیه شهرستان شیروان، مولودی خوانی توسط مداح اهل بیت(ع) حاج مسعود رضایی و تجلیل از خادمین جانباز قدیر چاه ستاره و حسین رمضانی کشتانی و خادمین پاسدار سید ابراهیم آسایش، سید علی اکبر بومی کاظمی، صفر محمد رحمانی، محمد حسین قاسمیان، محسن قویدل، براتعلی محمدی و ضیافت شام از دیگر برنامه های این جشن بود.

خبرنگار ام البنین ملاعلی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار