پیگیری اصول سند چشم انداز افق ۱۴۱۴ کلانشهر قم در میزبانی از سومین دوره مسابقات قرآنی طلاب علوم دینی

قم (پانا) - معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم میزبانی و مشارکت شهرداری در برگزاری از سومین دوره مسابقات قرآنی را تحقق اصول سند چشم انداز افق ۲۰ ساله شهرداری قم موسوم به افق ۱۴۱۴ ارزیابی کرد.

کد مطلب: ۹۰۶۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری اصول سند چشم انداز افق ۱۴۱۴ کلانشهر قم در میزبانی از سومین دوره مسابقات قرآنی طلاب علوم دینی

محسن رنجبر در آئین افتتاحیه سومین دوره مسابقات قرآنی طلاب علوم دینی با اشاره به اینکه بر اساس چشم انداز ۲۰ ساله شهرداری قم، شهر قم جهانشهری است دینی و پایگاه تولید و ترویج فرهنگ، تفکر و معارف اهل بیت (س)، سرشار از هویت اسلامی و انقلابی، الهام بخش و الگوی تمدن نوین اسلامی، از اینرو با مشارکت در این همایش جهانی، پیگیر تحقق و جامعه عمل پوشاندن به اولین اصل از این سند هستیم.

وی افزود: افتخار دارم به نمایندگی از مردم عزیز قم و شهردار ولایی دکتر سقائیان نژاد از شهر قم در مرکز ایران اسلامی به شرکت کنندگان و حاضرین در این مراسم خیر مقدم عرض نمایم.

رنجبر با اشاره به دومین اصل سند چشم انداز شهرداری قم اظهار کرد: شهر قم شهری زیارتی و سیاحتی، قطب گردشگری دینی و مرکز تعاملات علمی، فرهنگی و سیاسی جهان اسلام است و برگزاری چنین همایش ها و مسابقات در سطح بین الملل و میزبانی شهرداری کلانشهر قم، ما را برای رسیدن به این اصول کمک می کند.

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم در ادامه با محکوم کردن طرح دشمنی و مقابله آمریکا با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حضور طلبه هایی از سراسر جهان در شهر مقدس قم و اشتغال ایشان به تحصیل علوم دینی، عامل شکل گیری ید واحد امت اسلامی و مایه وحدت بیش از پیش برای امت اسلامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار