آیین آغاز سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم طلاب علوم دینی به میزبانی شهرداری کلانشهر قم برگزار شد

قم (پانا) - مراسم رسمی استقبال از شرکت کنندگان و داوران سومین دوره مسابقات بین الملل قرآن کریم طلاب علوم دینی کشورهای اسلامی به میزبانی شهرداری قم برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۶۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
آیین آغاز سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم طلاب علوم دینی به میزبانی شهرداری کلانشهر قم برگزار شد

استقبال رسمی از شرکت کنندگان و هیات داوری سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم به میزبانی شهرداری کلانشهر قم عصر امروز در سالن رضوان برگزار شد .

در این مراسم که با حضور مدیران استان، اساتید سومین دوره مسابقات قرآن کریم ، طلاب و فارغ التحصیلان حوزه های علمیه سراسر کشور و سایر کشورهای اسلامی برگزار شد، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم به نمایندگی از مسئولین استانی عرض خیر مقدم گفت و افزود: شهر قم خاستگاه انقلاب اسلامی و شهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) است و برگزاری این مراسم در این شهر مقدس را به فاک نیک می گیریم .

حجت الاسلام اسکندری در آغاز این مراسم بیان داشت : همایش بزرگ و جهانی قرآن کریم کشورهای اسلامی زمینه گسترش اخوت و برادری را ایجاد و زمینه ساز شکل گیری جبهه متحد اسلامی در برابر جبهه کفر و اسکتبار جهانی خواهد بود.

وی افزود: با برگزاری چنین مسابقات و همایشهای قرآنی می توانیم دین مبین اسلام را به عنوان بهترین دین و قرآن کریم را به عنوان بهترین سند مکتوب برای زندگی بشر به جهانیان معرفی نماییم .

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم در پایان از تمامی برگزار کنندگان این مراسم به خصوص شهرداری کلانشهر قم تقدیر و تشکر نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار