۱۵۰۰ نیروی شهرداری قم در روزهای بارانی به مقابله با سیلاب پرداختند

قم (پانا) - معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: هزار و ۵۰۰ نفر نیروی شهرداری با ۳۰۰ خودروی عملیاتی درگیر سیلاب در شهر قم بودند تا مشکلی در شهر پیش نیاید.

کد مطلب: ۹۰۶۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
۱۵۰۰ نیروی شهرداری قم در روزهای بارانی به مقابله با سیلاب پرداختند

سید امیر سامع در دیدار شهردار قم با آیت‌الله العظمی سبحانی با اشاره به اقدامات نوروزی شهرداری قم اظهار کرد: سعی کردیم که فضای شهر قم را آماده برای استقبال از زائرین در ایام نوروز کنیم، فضاسازی شهری و نصب پرچم‌ها در آن ایام صورت گرفت تا شهر قم برای زائرین جذاب باشد.

وی ادامه داد: پنج بوستان شهر قم را برای استراحت زائرین آماده کردیم و در این بوستان‌ها سرویس بهداشتی و نمازخانه و بقیه امکانات فراهم شد تا زائرین بتوانند استراحت شبانه داشته باشند، همچنین ۲۰ سالن ورزشی هم برای استقرار اضطراری مسافران در شب‌های بارانی آماده شده بود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم افزود: در بوستان‌های شهر قم در ایام نوروز نماز جماعت اقامه می‌شد، همچنین پارکینگ‌ها به اندازه کافی در ایام نوروز برای مسافرین در تعطیلات نوروزی در شهر قم آماده کردیم.

سامع باران ها در شهر قم در ایام نوروز را در دو مرحله دانست و تصریح کرد: درایام نوروز در ۳۶ ساعت شاهد بارش ۴۰ میلی متر در شهر قم بودیم، به همین دلیل مجبور شدیم که بلوار زائر را در روزهای بارانی ببندیم، هزار و ۵۰۰ نفر نیروی شهرداری با ۳۰۰ خودروی عملیاتی درگیر سیلاب در شهر قم بودند تا مشکلی در شهر پیش نیاید.

وی خاطرنشان کرد: غرفه‌های فرهنگی در بوستان‌های شهر قم در ایام نوروز برپا کردیم، همچنین جشن‌هایی در آن ایام در بوستان‌ها برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار