علی عسکری: سپاه نهادی برآمده از متن مردم ایثارگر در چارچوب اسلام و قانون اساسی است

تهران (پانا) - معاون حقوقی و امور مجلس آموزش و پرورش سپاه را نیرویی برآمده از متن ملت دانست و به اقدام آمریکا برای تروریستی اعلام کردن این نیروی نظامی واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۹۰۶۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
علی عسکری: سپاه نهادی برآمده از متن مردم ایثارگر در چارچوب اسلام و قانون اساسی است

به گزارش روابط عمومی معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، حجت الاسلام علی عسکری گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی برآمده از متن مردم ایثارگر در چارچوب اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است و یک نهاد نظامی صرف نیست بلکه نهادی سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی است خدمات متنوعی به مردم ایران و کشورهای منطقه و مظلومان جهان ارائه می‌دهد و بی شک این اقدام احمقانه رئیس جمهوری آمریکا تبعات سنگین و غیر قابل جبرانی برای آمریکا و شخص ترامپ خواهد داشت.

او همراه با تبریک ایام عیاد شعبانیه و روز پاسدار افزود: لازم است تا با بهره گیری از خواست و مطالبه جمعی ملت شریف ایران بویژه فرهنگیان کشور در همین مدت کم ابراز انزجار کرده‌اند، اقدام یکپارچه و منطقی برای مقابله با مثل با آمریکا صورت پذیرد که خوشبختانه دولت و مجلس در همین مسیر حرکت کردند.

علی عسکری همچنین ابراز امیدواری کرد: ایثار اجتماعی مردم و پاسداران نظام این حرکت مذبوحانه ترامپ و آمریکا را نقش بر آب خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار