شهردار قم با آیت الله العظمی سبحانی دیدار کرد

قم (پانا) - دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم با آیت‌الله العظمی سبحانی از مراجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۹۰۶۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
شهردار قم با آیت الله العظمی سبحانی دیدار کرد

دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد به همراه برخی مدیران و معاونین شهرداری با حضور در موسسه امام صادق علیه السلام، با حضرت آیت‌الله العظمی جعفر سبحانی از مراجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهردار قم در ابتدای این دیدار ضمن ابراز خرسندی از رهنمون‌های این مرجع شیعیان با مجموعه مدیریت شهری گفت: امیدواریم خداوند متعال توفیق و امکان بهره‌مندی از بیانات و الطاف حضرتعالی را برای ما میسر گرداند.

سیدامیر سامع معاون شهردار قم نیز در این دیدار با اشاره به اقدامات نوروزی شهرداری قم اظهار کرد: سعی کردیم که فضای شهر قم را آماده برای استقبال از زائرین در ایام نوروز کنیم، فضاسازی شهری و نصب پرچم‌ها در آن ایام صورت گرفت تا شهر قم برای زائرین جذاب باشد.

وی ادامه داد: پنج بوستان شهر قم را برای استراحت زائرین آماده کردیم و در این بوستان‌ها سرویس بهداشتی و نمازخانه و بقیه امکانات فراهم شد تا زائرین بتوانند استراحت شبانه داشته باشند.

آیت‌الله العظمی سبحانی نیز نیمه شعبان را شعار شیعه دانست و تصریح کرد: برگزاری جشن‌های نیمه تعظیم شعائر است و در ایام نیمه شعبان شاهد حضور میلیونی زائرین در قم هستیم، اگر به خوبی از این زائرین پذیرایی کردیم، آنها مبلغانی برای نظام اسلامی و شهر قم خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: انتظار سازنده یکی از شعارهای خوب شیعه است که نظیری در دنیا ندارد، این انتظار مایه افتخار شیعه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار