معاون سواد آموزی قم: همت و تلاش راهبرد فعالیت های جدید سواد آموزی قم

قم (پانا)- معاون سواد آموزی قم از توجه به نظارت و کیفیت با همت و تلاش بیشتر به عنوان راهبرد فعالیت های سوادآموزی سال ۱۳۹۸ این نهاد یاد کرد.

کد مطلب: ۹۰۶۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون سواد آموزی قم: همت و تلاش راهبرد فعالیت های جدید سواد آموزی قم

محمد رضا قاسمی نیا در نخستین جلسه خود با کارشناسان سواد آموزی ادارات و مناطق آموزش و پرورش و معاونت سوادآموزی استان قم در سال ۱۳۹۸ که با حضور موسسین طرف قرارداد با فعالیتهای سواد آموزی تشکیل شد، اظهار داشت: توجه به نظارت و کیفیت فعالیت ها وطرح های سوادآموزی با همت و تلاش بیشتر راهبرد برنامه ها در سال جدید تعیین می شود و بایدبرای رسیدن به اهداف آن با روحیه بسیجی و جهادی و کار بیشتر تلاش و همت شود.
وی خاطر نشان کرد: ارتقای سطح دانش و سواد و افزایش آگاهی سوادآموزان؛ آموزش دهندگان؛کارشناسان و مسوولان و مدیران در راستای اجرای دستورات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای عزیز و حکیم درجهت تحقق شعار سال که به نام رونق تولید تعیین کردهاند بر همه لازم و واجب است و بایدبرای نیل مطلوب به اهداف و برنامه های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در آموزش بزرگسالان وانتظارات آن پیگیری جدی وقدم برداریم.
معاون سواد آموزی قم تصریح کرد: برنامه ریزی برای بازدیدازکلاس ها و نظارت بربرگزاری آزمونهای باقی مانده از فعالیتها و کلاسهای سال گذشته؛ پیگیری تحقق اهداف ایجاد مراکز یادگیری محلی؛ برگزاری به موقع آزمون های تجدیدی طبق دستورالعملها و شیوه نامهها؛ تحویل کارنامههای سواد آموزان با برگزاری مراسم تجلیل از سوادآموزان و آموزش دهندگان موفق از اقدامهای سه ماه نخست سال قرار گیرد.
قاسمی نیا افزود: ارزشیابی عملکرد سال گذشته آموزش دهندگان؛ برگزاری کارگاهها و دورههای توجیهی و آموزشی ویژه آموزش دهندگان و ممتحنین و مصححین آزمونها ازبرنامههای اولویتدار سال جاری خواهد بود.
وی بیان کرد: دورههای روش تدریس ویژه کتب و محتوای سواد آموزی برای همکاران فرهنگی برگزار میگردد.
معاون سواد آموزی قم یاد آور شد: دوره تحکیم سواد؛ طرحهای خواندن با خانواده و حلقههای کتاب و کتاب خوانی؛ سوادآموزی عشایر و روستاییان و کودکان و نوجوانان ۱۰ تا۲۰ سال و سواد آموزی اتباع از طرحهای دارای اهمیت و مورد توجه میدانیم.
قاسمی نیا گفت: مهارت و حرفه آموزی با تاکید بر توانمند افزایی سوادآموزان محور و هدف اصلی در مراکز یادگیری محلی است و باید با نظارت دقیق به این مهم برسیم.
وی افزود: انشاءالله در فرصت و مسئولیتی که در اختیار و بر عهده داریم باید در خدمات رسانی کاربردی بیشتر و بهتر از سال پیش و با نوآوری و ابتکارات در انجام وظایف تلاش و پیگری کنیم البته مطالعات و پژوهشهای تخصصی و آگاهی از اطلاعات و پیشرفتها و تکنولوژی روز از الزامات موفقیت و شتاب بخشی به ماموریتها میباشد.
شایان ذکر است: در ابتدای این نشست حاضرین به بیان عملکرد و نظرها و پیشنهادهای خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار