فرماندار اسلامشهر: رسیدن به رشد اقتصادی در گرو رونق تولید داخلی است

اسلامشهر(پانا) - فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: رشد اقتصادی در گرو رونق تولید داخلی است و توجه به این امر سبب اشتغال زایی و توسعه ظرفیت های داخلی می شود.

کد مطلب: ۹۰۶۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر: رسیدن به رشد اقتصادی در گرو رونق تولید داخلی است

مسعود مرسلپور دراین رابطه اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامگذاری سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به تولید محصولات داخلی داشته‌اند و امسال نیز به عنوان سال «رونق تولید» از سوی ایشان نامگذاری شده است.

او در ادامه افزود: توجه به امر تولید از سوی دولت تدبیر و امید نیز طی سال‌های گذشته در کشور مطرح بوده و مجموعه اقدامات انجام شده در این زمینه برکات فراوانی به همراه داشته است.

فرماندار اسلامشهر گفت: تحقق شعار امسال یعنی «رونق تولید» موجب ایجاد تحول در بخش‌های مختلف، افزایش اشتغال، حل مشکلات معیشتی، اصلاح نظام بانکی، افزایش ارزش پول ملی، حل مشکل تورم و توازن بودجه‌ای خواهد شد.

او خاطر نشان کرد: برطرف شدن مشکلات تعطیلی و کم‌کاری کارخانجات و بنگاه‌های تولیدی، افزایش قدرت خرید مردم، رفع معضلات نظام بانکی و کاهش تورم نیز از دیگر مزایای رونق یافتن تولید بشمار می رود.

مرسلپور تصریح کرد: اگر شور رونق تولید فراگیر شود به رغم همه مشکلات داخلی و تحمیلی و تحریم‌ها، سنگ‌اندازی‌ها و کارشکنی‌های دشمنان، درخت تولید خیلی زودتر از آنکه تصور شود به بار خواهد نشست و مردم از برکات رونق تولید بهره‌مند خواهند شد.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه قاچاق کالا مهمترین تهدید برای رونق فعالیت‌های اقتصادی است، افزود: در سال ۹۸ نیز همچون گذشته مبارزه و مقابله همه جانبه ای با قاچاق کالا در سطح شهرستان انجام خواهد شد.

او با اشاره به اینکه بسیاری از کالا‌های وارداتی را می‌توان با قیمت مناسب در کشور تولید کرد گفت: برای رونق تولید نیاز به تلاش همه دستگا‌های اجرایی در راستای هماهنگی برای استفاده از تمام امکانات و پتانسیل‌های داخلی هستیم تا در سایه این همکاری رونق اقتصادی را شاهد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار