در پی اقدام خصمانه دولت آمریکا بر علیه سپاه پاسداران صورت گرفت:

حمایت جامعه فرهنگیان خراسان رضوی از سبزپوشان سپاه

مشهد (پانا) - اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با صدور بیانیه ای اقدام خصمانه دولت آمریکا در تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد.

کد مطلب: ۹۰۶۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
حمایت جامعه فرهنگیان خراسان رضوی از سبزپوشان سپاه

به گزارش خبرگزاری پانا از خراسان رضوی، متن این بیانیه به شرح زیر است

بسم الله الرحمن الرحیم

"وَ أَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَ عَدُوَّکُم"

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول چهار دهه گذشته همواره شاهد صحنه همدلی و همراهی ملت بزرگ ایران و عزمی راسخ برای حفظ دستاوردهای انقلاب و پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی کشور عزیز در برابر دشمنی بیگانگان و اجانب شرق و غرب بوده است.

در این میان و در اوج دشمنی های خصمانه دولت مستبد و تمامیت خواه ایالات متحده آمریکا که تحریم های ظالمانه آن بر علیه ملت ایران نشانی روشن از تداوم دشمنی چهل ساله این دولت با مردم و نظام جمهوری اسلامی است، تحریم سپاه مقتدر و سرافراز ایران اسلامی، خصومت ورزی های این رژیم را بیش از پیش روشن‌ ساخت.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول سال های سپری شده از حیات پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان نهاد عزت آفرین در برهه های حساسی همچون هشت سال جنگ تحمیلی، تامین امنیت مرزهای کشور و همراهی با مردم عزیز ایران در شرایط دشوار و حساس کارنامه ای درخشان از خود برجای گذاشته و بی تردید همین حضور سپاه در قلب ملت ایران است که دشمنان نظام را برآشفته و دست به این کار مذبوحانه زده اند.

جامعه فرهنگیان خراسان رضوی ضمن محکومیت اقدام خصمانه و نابخردانه رئیس جمهور آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که خود نقشی ارزشمند در مبارزه با تروریسم در منطقه و حتی در سطح بین المللی دارد حمایت کامل و همه جانبه خود را از سبزپوشان این نهاد انقلابی و ثمره شجره طیبه نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام می دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار