رئیس آموزش و پرورش پیربکران:چه بهایی بالاتر از این که تعدادی از فارغ التحصیلان رشته های فنی حرفه ای وارد بازار کار شدند

پیربکران (پانا) - جشنواره درون مدرسه ای خیرساز منطقه پیربکران با حضور مسئولین در محله سهلوان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۶۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس آموزش و پرورش پیربکران:چه بهایی بالاتر از این که تعدادی از فارغ التحصیلان رشته های فنی حرفه ای  وارد بازار کار شدند

مجتبی سهرابی در جشنواره درون مدرسه ای خیرساز که جهت تکریم حاج شکر ا... باقریان خیر مدرسه ساز برگزار شده بود، ضمن تشکر از اقدام مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان در راستای تجلیل از نیک اندیشانی که به عنوان خیر شناخته شدند، گفت: هنرستان حضرت زهرا(س) سهلوان تنها هنرستان حرفه ای شهرستان فلاورجان قبل از استقلال آموزش و پرورش پیربکران بود. این هنرستان تا کنون بیش از 1200 دانش آموخته و فارغ التحصیل داشته است. چه بهایی بزرگتر از این که تعداد فارغ التحصیلان در رشته های فنی حرفه ای امروز وارد بازار کار شدند و بسیاری از آنان از تولید کنندگانی هستند که امروز در جامعه می توانند تاثیر بسزایی را داشته باشند و جالب این که تعدادی از آنها به عنوان هنرآموز جذب همین هنرستان شده اند.

وی افزود: خیر بزرگوار خدمت بسیار ارزنده ای انجام داد که امروز بهره برداری خیلی خوبی در شهر بهاران و چه بسا کشور دارد. این هنرستان از هنرستان های برتر استان است و رتبه های خیلی خوبی هم در سطح استان داشته است که این مدیون زحمات همکاران و همراهی اولیای دانش آموزان بوده است.

وی در ادامه به نیازهای آموزش و پرورش در شهر بهاران اشاره کرد و گفت: ما در شهر بهاران علی رغم زحمات خیرین، با توجه به اضافه شدن پایه دوازدهم کمبود فضا را در هنرستان حضرت زهرا(س) داریم. همچنین در این شهر دو دبیرستان در یک فضا در حال فعالیت است که احتیاج به یک دبیرستان دخترانه احساس می شود. خوشبختانه اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان در تجهیز مدارس شهر بهاران به سیستم گرمایشی استاندارد کمک قابل توجهی نموده است.

وی در پایان از توجه خیرین، اولیا و مسئولین در امر آموزش و پرورش تشکر کرد.

بعد از صحبت های رئیس اداره در حضور عبد یزدان رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان، معینی شهردار پیربکران، بخشی امام جمعه شهر بهاران، جمعی از همکاران آموزش و پرورش و حاضرین از رهنما نیروی خدمات مدرسه و جانباز دوران دفاع مقدس به مناسبت روز جانباز تجلیل و تقدیر شد.

گفتنی است هنرستان حضرت زهرا(س) در سال 1372 توسط حاج شکر ا... باقریان خیر مدرسه ساز ساخته و به آموزش و پرورش پیربکران اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار