بازدید شبانه رییس سازمان نوسازی مدارس از مدارس مناطق محروم لرستان

لرستان (پانا) - مهرالله رخشانی‌مهر رییس سازمان نوسازی مدارس به همراه فریده اولاد قباد هم‌اکنون به صورت شبانه در حال بازدید برخی از مدارس بخش‌های شهرستان رومشکان هستند.

کد مطلب: ۹۰۶۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید شبانه رییس سازمان نوسازی مدارس از مدارس مناطق محروم لرستان

رییس سازمان نوسازی مدارس کشور از دو روز گذشته به استان لرستان سفر کرده است تا از نزدیک وضعیت مدارس سیل‌زده این استان را بررسی و دستورات و هماهنگی‌های لازم برای رفع آنها را صادر کند.

طی دو روز گذشته و تا غروب امروز مهرالله رخشانی‌مهر از همه مناطق و مدارس سیل‌زده بازدید، بررسی‌های میدانی را انجام و تهیه امکانات لازم را دستور داده است.

او هم‌اکنون به صورت شبانه در حال بازدید از تعداد دیگری از مدارس و حتی مدارسی که سیل‌زده نیستند بلکه در مناطق محروم بخش رومشکان هستند، در حال بازدید و بررسی میدانی این مدارس است.

رییس سازمان نوسازی مدارس کشور ابتدا از آموزشگاه ۳ کلاسه شهید فکوری (دارای ۴۸ دانش‌آموز) در روستای خاصی‌آباد بخش سوری شهرستان رومشکان و سپس مدرسه شهید قدوسی با ۷۳ دانش‌آموز بازدید کرد. رخشانی‌مهر هم‌اکنون در حال بازدید از مدرسه مختلط ابتدایی شهید حسن آیت در روستای شیراوند است. در این مدرسه ۲۳ دانش‌آموز تحصیل می‌کنند.

در این بازدید محمد چگنی، مدیرکل نوسازی مدارس استان لرستان و ماشالله قاسمی، مدیرکل دفتر نظارت و هماهنگی اجرای طرح‌های سازمان نوسازی مدارس کشور و حسین رستمی، مشاور وزیر و مدیر دبیرخانه شورای هماهنگی و پشتیبانی سازمان بسیج فرهنگیان کشور و وزارت آموزش و پرورش مهرالله رخشانی‌مهر را همراهی می‌کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار