حمایت قاطع فرهنگیان آذربایجانشرقی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

تبریز(پانا) - مدیر دستگاه تعلیم وتربیت استان در بین الصلاتین نماز ظهر و عصر اداره کل آموزش و پرورش آذربایجانشرقی در حمایت سپاه پاسداران و محکومیت اقدام نسنجیده امریکا تاکید کرد: همه فرهنگیان پاسدار انقلاب اسلامی هستند.

کد مطلب: ۹۰۶۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
حمایت قاطع فرهنگیان آذربایجانشرقی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

جعفر پاشایی در سخنرانی بین الصلاتین ظهر۲۱فروردین ۹۸با تبریک اعیاد شعبانیه از اقدامات تاسف برانگیز آمریکای جنایتکار اعلام انزجار کرده و حمایت قاطع دستگاه تعلیم و تربیت از سپاه را اعلام کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در خصوص چیستی این مصوبه نسنجیده آمریکا گفت: با مطالعه قانون اساسی پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن دو وظیفه اصلی سپاه برشمرده شده است.

وی اضافه کرد: سپاه ارگانی است که در مقابل تمامی توطئه های دشمن ایستاده و دشمن دقیقا اصل هدف را نشانه رفته است.

این مقام مسئول در استان افزود: دشمن در صدد ریشه کنی اصل انقلاب بوده چراکه نقش اساسی سپاه در ابعاد مختلف بی نظیر است و به همین خاطر در تیررس اصلی دشمن قرار دارد.

پاشایی خاطرنشان شد: طبق تحلیل های جهانی جنگ تحمیلی بین دو ملت نبوده بلکه بین ایران و ۷۲ملت بوده و این سپاه بود که با به جوشش درآوردن مردمی توانست با شایستگی از میهن دفاع کند.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت اذعان داشت: براساس قوانین بین المللی هیچ کشوری نباید در خصوص دستگاه نظامی کشور دیگری دخالتی داشته باشد و از آنجا که نفوذ منطقه ای سپاه در منطقه و پیشرفت فنی و مهندسی و نظامی آن لرزه بر تن دشمن انداخته و باعث شده دشمن با کارشکنی نسبت به قوانین بین المللی سپاه را در لیست گروه های تروریست قرار دهد.

وی اظهار داشت: با یکدلی و یکرنگی، اراده، ایمان، پشتیبانی از ولایت فقیه، اتکا به فرهنگ عاشورایی هیچ آسیبی انقلاب اسلامی نخواهید رسید و با پیروزی نهایی دشمنان اسلام رو سیاه خواهد شد.

در پایان کارکنان ستادی اداره کل آموزش وپروش استان ضمن دقایقی تحصن، با سردادن شعارهایی حمایت قاطع خود را از سپاه و آرمانها انقلاب انجام دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار