دبیر ستاد توسعه فناوری نانوی معاونت علمی ریاست جمهوری:

هرمزگان الگو و پیشتاز کشور در ترویج فناوری "نانو" است

هرمزگان(پانا)-دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان به پاس توسعه فعالیت های علمی در بخش فن آوری نانو قدردانی کرد.

کد مطلب: ۹۰۶۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
هرمزگان الگو و پیشتاز کشور در ترویج فناوری "نانو" است

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش، سعید سرکار در متن تقدیر از موسی دادی زاده سرخایی، با اشاره به نقش آفرینی اثرگذار و آموزنده ی مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان در ترویج و آموزش فناوری نانو در سطح دانش آموزان استان هرمزگان آورده است: تلاش جناب عالی در تجهیز و بهره برداری از آزمایشگاه های آموزشی فناوری نانو در سطح استان و حمایت معنوی از دانش آموزان برگزیده ی آن استان، از جمله نامگذاری آزمایشگاه ها به نام برگزیدگان المپیاد نانو و استقبال از برگزیدگان مسابقه ی ملی توانمند در فرودگاه، می تواند به عنوان الگویی برای سایر مدیران جوان مطرح گردد.

وی تصریح کرد: استان هرمزگان با درایت جناب عالی و تلاش های بی دریغ و دلسوزانه ی سایر مدیران و دبیران فعال آن به عنوان یکی از استان های پیشتاز و سرآمد در ترویج و آموزش دانش آموزی فناوری نانو مطرح بوده است.

دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همچنین اظهار امیدواری کرد: با تداوم این تلاش ها، شاهد دستیابی به اهداف بلند توسعه ی فناوری نانو در برنامه ی 10 ساله ی دوم باشیم.

گفتنی است آموزش و پرورش هرمزگان با تمرکز بر توسعه بخشی فعالیت های نانو در مدارس، با راه اندازی ۹آزمایشگاه، بیش از 10 میلیارد ریال را برای تجهیز این آزمایشگاه ها هزینه کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار