بیانیه مجمع اعضای سازمان دانش آموزی استان کردستان برای ابراز همدردی با سیل زدگان

سنندج (پانا) - دبیر مجمع اعضای سازمان دانش آموزی استان کردستان و نماینده مجمع اعضا کشور در هیات امنای سازمان دانش آموزی گفت:مجمع استان بیانیه ای را برای ابراز همدردی با سیل زدگان صادر کرد.

کد مطلب: ۹۰۶۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه مجمع اعضای سازمان دانش آموزی استان کردستان برای ابراز همدردی با سیل زدگان

مانی معز اردلان دبیر مجمع اعضای سازمان دانش آموزی استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار پانا استان کردستان گفت:مجمع استان در پی صدور بیانیه از جانب مجمع اعضای سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران، بیانیه ای را برای ابراز همدردی با سیل زدگان صادر کرد که متن آن به شرح زیر بود:

بسمه تعالی

چو عضوی به درد آورد روزگار
دگر عضو ها را نماند قرار


وقوع حادثه تلخ و تأسف بار سیل در چندین استان کشور موجب خرابی های دلخراشی بر جان و مال هموطنان مان شد. اما باری دیگر ملت غیور ایران دست در دست هم و در رکاب یکدیگر با پشتیبانی و حمایت از هموطنان شان حماسه ای نو آفریدند و روحیه ایران دوستی را به جهانیان نشان دادند.

مجمع اعضای سازمان دانش آموزی استان کردستان به نمایندگی از جامعه دانش آموزی و پیشتازان استان با تسلیت این ضایعه تأسف بار، به خانواده های این عزیزان و همدردی با آنها، برای درگذشتگان از درگاه الهی مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر الهی را مسئلت می نماید.

این مجمع با توجه به سه شعار بنیادی ( همفکری، همدلی، همکاری ) و منش نهم سازمان دانش آموزی از تمامی آحاد مردم علی الخصوص تشکل های چهارگانه دانش آموزی استان تقاضا مند است که به کمک سیل زدگان بشتابند و بدینوسیله آمادگی خود را برای هرگونه کمک اعلام میدارد.

مجمع اعضای سازمان دانش آموزی استان کردستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار