رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیران کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران:

کار کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران مجاهدانه است

تهران (پانا) -  علی لاریجانی در دیدار با مدیرعامل و مدیران کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران می‌گوید امروز کارکنان و مدیران کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در حمل و نقل دریایی کشور کار مجاهدانه انجام می‌دهند.

کد مطلب: ۹۰۶۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
کار کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران مجاهدانه است

به گزارش مانا، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به همراه مدیران ارشد این مجموعه، صبح امروز(چهارشنبه) به دیدار رئیس محترم مجلس شورای اسلامی رفتند.

محمد سعیدی در این دیدار ضمن تشریح آخرین وضعیت حمل و نقل دریایی کشور و با اشاره به ارتقاء رتبه بین المللی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از 23 در سال 94 به رتبه 13 جهانی در سال 97 ابراز امیدواری کرد که فرآیند حمل و نقل دریایی کشور و واردات و صادرات کالا همانند سال گذشته طی سال جاری نیز بدون مشکل صورت پذیرد.

در ادامه این دیدار، رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اینجانب و مجلس شورای اسلامی آمادگی داریم هر گونه موانع در خصوص حمل و نقل دریایی کشور را بر طرف سازیم، تاکید کرد: نوع کار، وظیفه و فعالیت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در این دوره بسیار مهم است.

لاریجانی جایگاه حمل و نقل دریایی در جهان امروز و در کشور را راهبردی ارزیابی کرد و اظهار داشت: علیرغم فشارها امیدواریم روند فعالیت ها در حمل و نقل دریایی به صورت روان ادامه پیدا کند.

وی حمل و نقل دریایی را کلید حل مسائل کشور دانست و افزود: حقیقتا مجموعه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در حمل و نقل دریایی کار مجاهدانه انجام می دهد.

شایان ذکر است در این دیدار برخی از مدیران کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران آخرین تحولات حوزه فعالیت خود را به سمع ریاست محترم مجلس شورای اسلامی رساندند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار