نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

نیروهای مسلح، پرچم‌داران خدمت به مردم است

سمنان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: نیروهای مسلح، پرچمداران خدمت به مردم به ویژه در بحران ها و بلاهای طبیعی هستند.

کد مطلب: ۹۰۶۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
نیروهای مسلح، پرچم‌داران خدمت به مردم است

آیت الله سیدمحمد شاهچراغی روز چهارشنبه در دیدار با فرمانده و پاسداران سپاه قائم(عج) استان همزمان با روز پاسدار در حسینیه شهدای گمنام سپاه سمنان گفت: دولت و ملت ایران به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به واسطه تلاش جهادی و ایستادگی در برابر استکبار جهانی، افتخار می کنند.

وی با بیان اینکه اقدام اخیر ترامپ مبنی بر تروریست اعلام کردن سپاه پاسداران نشانه ضعف و سرافکندگی استکبار جهانی است، خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره از اقدام های جهادی و سرافرازانه سپاه حمایت کرده و مردم همیشه در صحنه کشورمان پشتیبان واقعی پاسداران هستند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه ترامپ با تروریست خواندن سپاه پاسداران، درصدد برپا کردن شر دیگری در منطقه است، گفت: به یقین، با این اقدام آمریکا سپاه پاسداران متعهدتر و باقدرت برای امنیت و عزت ایران اسلامی در آینده تلاش می کند.

آیت الله شاهچراغی تصریح کرد: برنامه های سپاه پاسداران از این پس با اقتدار، تعصب و غیرت بیشتر دنبال خواهد شد و یاوه گویی های ترامپ به سرانجامی نخواهد رسید.

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه عملکرد پاسداران به معنی واقعی اعتقادی و دینی است و آحاد جامعه قدردان زحمات این جهادگران سرافراز هستند، گفت: رویکرد استکباری آمریکا با حضور و نقش آفرینی سپاه پاسداران در منطقه رنگ باخته است و نیروی ولایی ایران اجازه رخنه ترامپ در منطقه را نخواهند داد.

به گزارش پانا، ترامپ روز دوشنبه اعلام کرد دولتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عنوان سازمان تروریستی خارجی تعیین کرده است. به دنبال این اقدام خصمانه آمریکا، شورای عالی امنیت ملی ایران، در اقدامی متقابل، دولت آمریکا را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام را گروه تروریستی معرفی کرد.

در این آیین سید عباس دانایی فرماندار سمنان، حیدر آسیابی دادستان عمومی و انقلاب مرکز سمنان، سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان و جمعی از مسئولان و پاسداران سپاه استان سمنان حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار