خبر تلخ برای هواداران بوفون و پاری سن ژرمن

تهران (پانا) – گلر افسانه‌ای فوتبال ایتالیا با عملکرد ضعیف خود در فرانسه باعث شده تا مدیران تیم متمول فوتبال این کشور قید تمدید قرارداد با او را بزنند.

کد مطلب: ۹۰۶۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
خبر تلخ برای هواداران بوفون و پاری سن ژرمن

جان لوئیجی بوفون گلر افسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایتالیا که پس از پایان فصل گذشته به صورت رسمی از یوونتوس جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست، در این تیم نتوانسته درخشش زمان حضور در یووه را تکرار کند.

عملکرد نه چندان مطلوب او باعث شده تا جایگاهش در این تیم متمول فرانسوی سست شده و احتمال اینکه قراداداش با پاری سن ژرمن تمدید نشود، زیاد شود.

در حالی که بوفون تا تابستان 2019 یعنی پایان فصل جاری با پاری سن ژرمن قرارداد دارد، ژیکا بورگس مربی گلرهای پاری سن ژرمن در گفت‌وگوی کوتاهی که با سایت فرانسوی لوپاریزین داشته درباره بوفون گفته است: احساس می‌کنم بوفون در مقایسه با گذشته اعتماد به نفس کمتری دارد، عملکرد او خیلی خوب نیست و اشتباهات فنی دارد. در چنین وضعیتی تنها داشتن تجربه برای موفقیت کافی نیست و باید اعتماد به نفس هم داشت.

اظهارات ژیکا بورگس به نوعی پیام‌های نهایی را برای این گلر افسانه‌ای در بر خواهد داشت که او در پاری سن ژرمن تنها یک فصل دوام آورده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار