غلامرضا فرجی: بلیت سینماهای فارس، گلستان و مازندران به مدت یک هفته نیم بها شد

تهران (پانا) - مدیر پخش سینماهای حوزه هنری گزارشی از اکران نوروزی سینماهای حوزه و نیم بها شدن بلیت سینماهای استان‌های سیل زده خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۶۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
غلامرضا فرجی: بلیت سینماهای فارس، گلستان و مازندران به مدت یک هفته نیم بها شد

به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی بهمن سبز درباره وضعیت اکران نوروزی در سینماهای حوزه هنری در سطح کشور عنوان کرد: نوروز امسال با توجه به بلای طبیعی سیل که گریبان چندین استان کشور را گرفت و مردم را مصیبت زده کرد تجربه متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته بود و استقبال مردم از سینما رفتن به عنوان یکی از تفریحات رایج نوروزی را تحت الشعاع قرار داد.

وی افزود: ما در مواجهه با این حال و هوای جامعه و برای مدیریت این بحران، بلیت سینماهای استان‌های فارس، گلستان و مازندران را به مدت یک هفته نیم بها کردیم که اتفاقا استقبال بسیار خوبی در این روزها داشته ایم و تا حد زیادی به هدف اصلی مان که تغییر روحیه مردم و گذراندن ساعاتی از وقت خانواده‌ها در کنار یکدیگر در سالن‌های سینما بودیم، توانسته ایم خانواده‌ها در چنین شرایط غم انگیزی دور هم جمع کنیم و با توجه به غلبه تعداد فیلم‌های طنز نسبت به سایر فیلم‌ها، توانستیم ساعاتی آنها را بخندانیم.

فرجی خاطرنشان کرد: همچنین ما در سینما عصرجدید استان گلستان اعلام آمادگی کردیم که سالن‌های سینما را در بازه زمانی صبح تا ظهر برای استفاده کودکان و اجرای برنامه‌های شاد و نمایش و اکران فیلم‌های مرتبط را در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

وی همچنین درباره جزئیات فیلم‌های اکران نوروزی امسال در سینماهای حوزه هنری در سراسر کشور به ما گفت: اگرچه مخاطب سینما قبل از ورود به سالن قابل تفکیک نیست و همه اقشار جامعه از انواع فیلم‌ها استقبال می‌کنند اما تمرکز اکران نوروزی امسال ما هم به دلیل خانوادگی بودن و سلامت اجتماعی و شاد بودن روی فیلم «زندانی‌ها» ساخته آقای ده نمکی بود که پخش و توزیعش را خودمان در بهمن سبز بر عهده داشتیم.

وی ادامه داد: البته بر حسب وظیفه و تعداد سالن‌هایی که در سراسر کشور در اختیار ماست سعی کردیم در کنار «زندانی‌ها» به همه7 فیلم در حال اکران نیز امکانات مشابه بدهیم و در کنار یکدیگر به رونق چرخه اکران کمک کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار