تحول در مدارس با مطالعه و تحقیق صورت می گیرد

کرمان (پانا)- نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در نشست قطب 5 نهمین دوره مجلس دانش آموزی گفت:رسیدن به خواسته ها با تلاش امکان پذیر است.

کد مطلب: ۹۰۶۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
تحول در مدارس با مطالعه و تحقیق صورت می گیرد

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت: انسانها دارایی هایی دارد و همین در پاره ای از موارد باعث فخر آنها میشود لذا درگیریهای جدی به همین دلیل پیش می آید .

وی افزود : نصف ایمان تشکر و قدر دانی است، آنچه خداوند متعال به ما عطا کرده که باید قدردان باشیم و از نزاع دوری کنیم.

امام جمعه ی کرمان گفت: در خصوص چیزی که نداریم باید تمام تلاشمان را انجام بدهیم که به آن برسیم و در این خصوص وظیفه ی ما صبر است.و اگر نرسیدیم نگران هم نشویم.

وی خطاب به نمایندگان مجلس ضمن اشاره به شرایط تحول گفت: اولین شرط باید دانش لازم برای تحول را داشته باشید که با مطالعه و تحقیق صورت میگیرد.

وی شرط دوم تحول را انگیزه دانست و گفت: باید انگیزه لازم رابرای انجام کارها داشته باشید و باید در همه ی زمینه ها بسیار عالی ورودپیدا کنید واگر انگیزه نباشد نمیتوان تحول ایجاد کرد.

علیدادی سلیمانی شرط سوم تحول را برنامه دانست وگفت: بدون برنامه کاری انجام نمیشود هر مجموعه ای که قرار است متحول شود باید برنامه داشته باشد ودر چهار چوب برنامه پیش برود

وی ابزار کار مناسب را به عنوان چهارمین عامل ایجاد تحول دانسته و گفت: شما نمایندگان مجلس دانش آموزی در مسیر یک جریان قانونگذاری قرار گرفته اید واین خود تمرینی است برای ورود به عرصه های مختلف.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار