تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمولان مناطق سیل‌زده به مدت 2 ماه

تهران (پانا) - رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت مشمولان و کارکنان وظیفه مناطق سیل‌زده استان‌های لرستان، خوزستان، گلستان، مازندران، ایلام و کرمانشاه می‌توانند از تسهیلاتی مانند تعویق تاریخ اعزام به خدمت، مرخصی اضطراری و ... بهره‌مند شوند.

کد مطلب: ۹۰۶۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمولان مناطق سیل‌زده به مدت 2 ماه

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار تقی مهری در تشریح این خبر، اظهار کرد: مشمولان و کارکنان وظیفه مناطق سیل‌زده برخی از شهرهای استان‌های لرستان، خوزستان، گلستان، مازندران، ایلام و کرمانشاه می‌توانند از تسهیلاتی مانند تعویق تاریخ اعزام به خدمت، مرخصی اضطراری و... بهره‌مند شوند.

وی گفت: مشمولان ساکن شهرها و روستاهای سیل زده فوق که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ‌های یکم و 19 اردیبهشت ماه سال جاری هستند در صورت تمایل می‌توانند تاریخ اعزام به خدمت خود را به مدت دو ماه تمدید کنند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: مشمولانی که تمایل به تمدید تاریخ اعزام به خدمت دارند، می‌بایست با مراجعه حضوری به وظیفه عمومی شهر یا مرکز استان محل سکونت یا از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) برای ثبت درخواست خود اقدام کنند.

سردار مهری ادامه داد: آن دسته از کارکنان وظیفه شهرهای سیل‌زده که مشغول به خدمت در یگان‌های نیروهای مسلح در سایر استان‌های کشور هستند، می‌توانند به مدت یک ماه از مرخصی اضطراری استفاده کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: سربازانی که به دلیل شرایط ایجاد شده در شهرهای مذکور و خدمت‌رسانی به هموطنان، نتوانستند از مرخصی استحقاقی استفاده کنند، پس از اتمام ماموریت می‌توانند از مرخصی یک ماهه اضطراری بهره‌مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار