سازمان دانش آموزی قم برگزار می کند

سپاس سپاه

قم (پانا) - پیشتازان سازمان دانش آموزی قم در واکنش به اقدام اخیر مقامات آمریکا و حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مراسم سپاس سپاه را برگزار می کنند.

کد مطلب: ۹۰۶۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
سپاس سپاه

ابوالفضل پور محمدیان رئیس سازمان دانش آموزی استان قم در مصاحبه اختصاصی با پانا اظهار کرد: بمناسبت میلاد خجسته امام حسین (ع)، حضرت ابالفضل (ع) و امام سجاد (ع) و در پاسخ به سخنان وقیحانه رئیس جمهور منفور ایالت متحده آمریکا و اعلام حمایت از پاسداران و بسیجیان، دانش آموزان و مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی استان قم از پاسداران و بسیجیان استان قم تجلیل می کنند.

وی افزود: در این طرح دانش آموزان و مربیان پیشتاز با حضور در مراکز سپاه پاسدار و بسیج با اهداء شاخه گل و قرائت بیانیه از زحمات صادقانه و مخلصانه این نیروهای خدوم انقلاب و رهبری تجلیل کرده و عهد میثاق و مودت و وحدت برای عمل به منویات مقام و معظم رهبری و یاری مظلومان خواهند بست.

بیانیه سازمان دانش آموزی استان قم در محکومیت اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران

سازمان دانش آموزی استان بلند آستان قم ضمن محکومیت اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران اعلام کرد: در روزهایی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمامی قوا به یاری مردم سیل زده شتافته است اقدام ناجوانمردانه رژیم ایالات متحده امریکا در قراردادن این نام پرافتخار در فهرست «سازمان‌های تروریستی خارجی»، نشانه‌ای آشکار بر درستی مسیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انفعال و درماندگی استکبار جهانی در قبال غیرتمندی و عزتمندی ملت بزرگ ایران است.
"بسم الله الرحمن الرحیم
در روزهایی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمامی قوا به یاری مردم سیل زده شتافته است اقدام ناجوانمردانه رژیم ایالات متحده امریکا در قراردادن این نام پرافتخار در فهرست «سازمان‌های تروریستی خارجی»، نشانه‌ای آشکار بر درستی مسیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انفعال و درماندگی استکبار جهانی در قبال غیرتمندی و عزتمندی ملت بزرگ ایران است.
بی‌گمان دانش آموزان قدرشناس و فهیم ایران اسلامی در اذهان خود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عنوان یار و یاور خود قلمداد نموده که نمونه آشکار آن علاوه بر حماسه‌های سالهای دفاع مقدس، نقش‌آفرینی پاسداران مخلص و بی ریا در امدادرسانی به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه در سال ۹۶ و سیل‌زدگان بهار ۹۸ بود که همگان به عینه دیدند و دریافتند که چرا حضرت امام راحل "ره" بقای کشور را در وجود با برکت سپاه پاسداران، و مقام معظم رهبری آن را "سنگر مستحکم انقلاب" دانستند.
تاریخ نشان داده نیروهای ارتش و سپاه علاوه بر قدرت بازدارندگی در زمان بحران‌ها و بلایای طبیعی اصلی‌ترین یاری‌رسان مردم بوده‌اند.
ما دانش آموزان و مربیان پیشتاز با بسیجیان و پاسداران سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران عهد و میثاق می بیندیم که تا پای جان از درخت تنومند جمهوری اسلامی ایران که با خون جوان بسیجی و پاسدار آبیاری شده است دفاع کرده و اقدام دولت ایالات متحده آمریکا که همیشه دشمن قسم خورده ما شیعیان بوده را محکوم کنیم.
# مجامع اعضا و مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی استان قم

# سپاس سپاه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار