مراسم گرامیداشت سالروز شهادت صیاد شیرازی

اردبیل (پانا) - همزمان با سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی مراسم گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید سرافراز امروز در سالن ولایت اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۶۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
مراسم گرامیداشت سالروز شهادت صیاد شیرازی

در این مراسم معنوی که فرماندهان، افسران وکارکنان تیپ چهل ارتش و نیز جمعی از سپاهیان و نیروی انتظامی شرکت داشتند سرهنگ سلیمانیان فرمانده تیپ چهل هجومی ارتش در سخنانی از ایمان، اقتدار، و ولایتمداری شهید صیاد شیرازی سخن گفت و افزود: این امیر سرافراز در عین اینکه فرماندهی مقتدر و شجاع بود بسیار متواضع و با اخلاق بود و به خاطر همین ویژگیها در دل همه جای گرفت و به صیاد دلها لقب یافت .

جعفری سرهنگ بازنشسته ارتش و همرزم شهید صیاد شیرازی هم در سخنانی گفت: شهید شیرازی همواره بر همبستگی سپاه و ارتش تاکید و به آن عمل می کرد .

او افزود: در جبهه های حق علیه باطل رزمندگان شعار ارتشی سپاهی دو لشگر الهی سرمی دادند اما شهید صیاد شیرازی می گفت: ارتشی سپاهی یک لشگر الهی .

این همرزم شهید صیاد شیرازی با اشاره به اقدام اخیر ترامپ در اعلام سپاه پاسداران به عنوان گروه تروریستی گفت: این اقدام ترامپ باعث شد دنیا همبستگی ملت و نیروهای نظامی ایران را ببیند و قطعا پیروزی از آن ملت ایران خواهد بود .

در ادامه این مراسم به مناسبت ایام شعبانیه مولودی خوانی شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار