همراهی و همکاری شهرداری قم با نهادهای نظامی قابل تقدیر است/شهردار مرکز و منشا خدمت به مردم است

قم (پانا) - فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به اقدامات و خدمات شهرداری قم، از همکاری و همراهی‌های دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم و مجموعه مدیریت شهری با نهادهای نظامی استان خصوصا سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) تقدیر کرد.

کد مطلب: ۹۰۶۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
همراهی و همکاری شهرداری قم با نهادهای نظامی قابل تقدیر است/شهردار مرکز و منشا خدمت به مردم است

سردار محمد تقی شاهچراغی در دیدار دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم ، معاونین و جمعی از مدیران شهری، با تاکید بر اینکه سپاه در طول تاریخ انقلاب جهت گیری خدمت به مردم در عرصه های مختلف را داشته است اظهار کرد: فضای عمومی سپاه فضای خدمت و ایثار و جانبازی در راه انقلاب است و بارزترین نقشی که جلوه می کند در دوران دفاع مقدس بوده و شهدای شاخصی از دفاع مقدس نیز از سپاه هستند.

وی با تاکید بر اینکه هرجا زمینه ای برای خدمت به مردم بوده است سپاه حضور داشته است افزود: در فضای دشمنی افرادی تلاش می کنند که خدمات و اقدامات سپاه را مخدوش کنند ولی هر آنچه که دشمن تلاش می‌کند اگرچه جایی نفوذی هم داشته باشد مسیر انقلاب با قوت و اقتدار پیش می رود و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه در جریان کمک رسانی به سیل زدگان هم تلاش های زیادی صورت گرفت تا نقش خدمت رسانی سپاه مخدوش و منحرف شود خاطرنشان کرد: با همه فضاسازی‌هایی که علیه سپاه در فضای مجازی صورت گرفت اما در استان لرستان هر روز شاهدیم که محبت مردم به سپاه به واسطه خدمتی که ارائه می‌شود بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: از آنجائی که آمریکای جنایتکار صاحب رسانه است جنایتهایی که انجام می دهد به اطلاع بسیاری از مردم نمی‌رسد و کسی از آنها خبر ندارد.

سردار شاهچراغی با اشاره به اقدام دولت آمریکای در تروریستی‌خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: بهترین جمله را در پاسخ به این اقدام رهبر معظم انقلاب بیان کردند که این گربه رقصانی آمریکایی‌ها به جایی نمی‌رسد و مسیر انقلاب با قدرت و قوت پیش خواهد رفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات و خدمات شهرداری قم، از همکاری و همراهی‌های دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم و مجموعه مدیریت شهری با نهادهای نظامی استان خصوصا سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) تقدیر کرد و گفت: مجموعه شهرداری در قم به مسائلی که در کشور می‌گذرد و به مردم مرتبط است توجه دارد و این بستر خدمت خوبی است که باید غنیمت شمرده شود.

سردار شاهچراغی عنوان کرد: اگر کسی کاری برای مردم از دستش بر بیاید و انجام دهد این بهترین خدمت است و شهرداری به صورت شبانه‌روزی مرکز و منشا خدمت به مردم است که در صورتی که این خدمت با نیت خالص هم همراه شود به کار و زندگی انسان برکت ویژه‌ای می‌بخشد.

وی افزود: سپاه فارغ از مسوولیت‌های سازمانی که دارد آماده همکاری و خدمت در هر زمینه‌ای برای رفع مشکلات مردم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار