در آیین تجلیل از پاسداران مطرح شد:

پاسداران مظهر عزت و اقتدار ایرانند

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: پاسداران سروقامتان سبز پوش وادی عشق ، آیه های پرشکوه رزم و ایثار ،غرور آفرینان فهمیده مکتب سرخ عاشورا و مظهر عزت و اقتدار ایران اسلامی هستند.

کد مطلب: ۹۰۶۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
پاسداران مظهر عزت و اقتدار ایرانند

محمد علی واقعی در آیین تجلیل از پاسداران بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان اظهار کرد: سپاه پاسداران حافظ امنیت و آرامش ایران اسلامی در برابر هجمه های سنگین تهدیدات نرم و سخت دشمان بوده و هست.

او با اشاره به گربه رقصانی رئیس جمهور ابله آمریکا در خدمت به رژیم غاصب صهیونیستی و تروریسم خواندن سپاه پاسداران، تصریح کرد: به راه اندازی جنگ اقتصادی، بی ثبات سازی مرزها، استقرار تروریست های تکفیری در اطراف کشور، ایجاد جنگ روانی و حالا هدف قراردادن بازوی قدرتمند ایران اسلامی در منطقه بخش های مختلفی از سناریوی واحد و البته شکست خورده هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، حماقت اخیر ترامپ علیه سپاه پاسداران را پاس گلی به نتانیاهو در جریان انتخابات سرزمین های اشغالی دانست و افزود: همزمانی شب اعلام این خبر با شب میلاد سرورو سالار شهیدان نشانه عمق کینه یانکی ها با فرهنگ و نهضت سرخ عاشورای حسینی است.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که این اقدام آمریکایی ها اعلان جنگ علیه آرمان های عاشورا است، ابراز داشت: در واقع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران پادزهر تمامی زهرهایی است که در طول تاریخ 40 ساله انقلاب آمریکا و اذنابش علیه انقلاب اسلامی به کار گرفته اند.

واقعی با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در پاسخ به حماقت کاخ سفید، یاد آور شد: « این خباثت‌ها به‌جایی نخواهد رسید و با برگشتن کید و فریب آن‌ها به خودشان، دشمنان جمهوری اسلامی مانند ترامپ و احمق‌های دور و بر نظام حاکمه آمریکا در حال حرکت به سمت حضیض هستند.»

گفتنی است در این آیین از مسئولین و پرسنل بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار