۱۶ بانک به پویش هلال احمر برای کمک به سیل زدگان پیوستند

تهران (پانا) - معاون منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از پیوستن ۱۶ بانک کشور به پویش «سیل مهربانی» جمعیت هلال احمر برای کمک به سیل‌زدگان مناطق کشور خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۶۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
۱۶ بانک به پویش هلال احمر برای کمک به سیل زدگان پیوستند

به گزارش روابط عمومی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، حسن عبودی مزرعی با اشاره به برگزاری جلسه مشترک با حضور نمایندگان ۱۶ بانک کشور، برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای همراهی این بانک‌ها و کمک به هموطنان آسیب‌دیده از سیل‌های اخیر را تشریح کرد.

وی تصریح کرد: بر اساس هماهنگی به عمل آمده، کارکنان این بانک‌ها به صورت خودجوش با مشارکت در کمپین «سیل مهربانی» جمعیت هلال احمر، مبلغی از حقوق ماهیانه یا بازخرید ایامی از مرخصی‌های‌شان را برای حمایت از سیل زدگان اختصاص می‌دهند.

معاون منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: همچنین برنامه‌ریزی لازم برای اطلاع‌رسانی از طریق ارسال پیامک به مشتریان بانک‌ها و اعلام شماره حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر، فغال کردن اپلیکیشن‌های مربوطه و درج گزینه ویژه و مرتبط با حساب جمعیت هلال احمر برای کمک به سیل‌زدگان در دستگاه‌های خود پرداز، اطلاع رسانی از طریق تمامی درگاه‌های تحت وب به خصوص باشگاه‌های مشتریان و انجام تبلیغات محیطی مشترک صورت گرفت.

عبودی مزرعی، همکاری در تجمیع و ارسال کمک‌های غیر نقدی با هماهنگی این سازمان‌، گزارش گیری از کمک‌های جمع‌آوری شده، تخصیص دستگاه‌های کارتخوان و سهم مسئولیت پذیری اجتماعی بانک‌ها برای کمک به سیل زدگان را از دیگر برنامه‌های این پویش برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی هموطنان برشمرد.

لازم به ذکر است بانک‌های ملی، ملت، سپه، پارسیان، رسالت، دی، شهر، مسکن، رفاه کارگران، پست بانک، تجارت، صادرات، آینده، مهر ایران و کشاورزی به پویش «سیل مهربانی» جمعیت هلال احمر برای حمایت از سیل‌زدگان پیوستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار