عضو سابق مجلس خبرگان رهبری قزوین ؛

خدمات رسانی به مردم بر عزت نظام اسلامی می افزاید

قزوین (پانا) - عضو سابق مجلس خبرگان رهبری قزوین : خدمات رسانی خوب و مناسب به مردم بر عزت نظام جمهوری اسلامی می افزاید بنابراین خدمت به مردم باید سرلوحه امور قرار گیرد .

کد مطلب: ۹۰۶۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
خدمات رسانی به مردم بر عزت نظام اسلامی می افزاید

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین آیت ا... محمدی تاکندی در دیدار با مهندس فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان این مطلب افزود : رمز موفقیت در باهم بودن است و موفقیت جهاد کشاورزی نیز در خدمات رسانی بیشتر و بهتر به بهره برداران بخش کشاورزی است .

وی اظهار داشت : وحدت کلمه باید در همه حال در تصمیم گیری ها باشد تا بتوان به موفقیت دست یافت.

آیت الله تاکندی در ادامه به تاسیس جهاد سازندگی به فرمان امام راحل اشاره کرد و گفت : موسس جهاد امام ( ره ) بود بنابراین باید در حفظ این نهاد مقدس جدیت و تلاش داشت زیرا از یادگارهای امام راحل است .

وی اظهار داشت : انشاا... امسال با همدلی وحدت و پیروی از مقام معظم رهبری سال خوبی برای همه مردم ایران باشد .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین نیز در این دیدار گفت : افتخار جهاد کشاورزی ؛ خدمت رسانی به بهره برداران بخش کشاورزی است و در این راه از هیچ تلاشی مضایقه نمی کند .

خمسه افزود : الحمدا... با حمایت مسئولین و بهره برداران ؛ بخش کشاورزی روز به روز در حال رشد و توسعه است .

وی به بارندگی های اخیر در اوایل سال جاری اشاره کرد و گفت : امیدواریم با بارندگی اخیر ؛ سال خوبی برای رونق بخش کشاورزی باشد .

خمسه اظهار داشت : جهاد کشاورزی استان با همدلی و همکاری بیشتر ؛ عزم خود را جزم کرده اند تا با خدمت رسانی بیشتر به بهره برداران ؛ بتوان رشد و شکوفایی بیشتر بخش را رقم بزنند.

وی خاطر نشان کرد : امسال ؛ سال رونق تولید نام گرفته و امیدواریم بخش کشاورزی بتواند در این راستا گامهای خوبی بردارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار