مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان خبرداد: افزایش ۲۶۱ درصدی کشفیات کالای قاچاق در استان

بیش از ۱۵ هزار واحد نگهداری کالا و انبارها در سامانه جامع انبارها ثبت شد

سمنان (پانا) - مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: استان سمنان در حوزه سامانه جامع انبارها و نگهداری کالاها به صورت پایلوت مورد توجه قرار گرفت و بیش از ۱۵ هزار واحد نگهداری کالا و انبارها در این سامانه ثبت شد.

کد مطلب: ۹۰۶۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان خبرداد: افزایش ۲۶۱ درصدی کشفیات کالای قاچاق در استان

حسن اسلامی راد افزود: یکی از حوزه هایی که در این استان به صورت ویژه به آن ‌پرداخته شده مقوله اقدامات تبلیغی و فرهنگی ‌بود که توسط صداوسیما در سال گذشته بالغ بر ۸ هزار و ۳۹۰ دقیقه در بحث سیما برنامه تولید و پخش شد.

وی ادامه داد: ۳۰ قسمت ۹۰ دقیقه ای نیز در‌ بخش تولید با محور تبلیغ کالای داخلی و مبارزه با قاچاق کالا نیز در شبکه سیمای استان سمنان تولید و پخش شد.

اسلامی راد با بیان اینکه ۲۶۱ درصد افزایش کشفیات کالا در استان را در سال گذشته شاهد بودیم، تصریح کرد: از ۱۵۱ میلیارد ریال در سال ۹۶ به ۵۴۹ میلیارد ریال در سال ۹۷ افزایش پیدا کرد که این مهم‌نشان از توجه و تمرکز توان و تلاش مجموعه بر جلوگیری از قاچاق های سازمان یافته دارد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان ادامه داد: در حوزه آرایشی و بهداشتی بالغ بر ۳۱۲ میلیون تومان ارزش ریالی کشفیات در سال ۹۷ می باشد و ۱۱۳۵ پرونده صنفی و مقوله های دیگر نیز در سال ۹۷ در استان به ارزش ریالی ۵۵۲ میلیارد ریال تشکیل شده است.

وی در پایان ابراز کرد: ۱۲ میلیارد تومان جرایم وصولی در سال ۹۶ به ۱۶ میلیارد تومان در سال ۹۷ افزایش یافت که شاهد افزایش ۲۴ درصدی در این حوزه بودیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار