معاون عمرانی استاندار سمنان:

نیاز به تدوین بانک اطلاعاتی ‌مدیریت بحران در استان سمنان است

سمنان (پانا) - معاون عمرانی استاندار سمنان گفت: ایجاد مقاومت در مقابل بحران زمانی محقق خواهد شد تا یک طرح موفق عملیاتی در تمامی دستگاه های امدادی و اجرایی استان، تهیه و تدوین شود.

کد مطلب: ۹۰۶۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
نیاز به تدوین بانک اطلاعاتی ‌مدیریت بحران در استان سمنان است

فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: هم افزایی، همدلی و تعامل مدیران استان یکی از نتیجه های مثبتی بود در بحران به وجود آمده ایام ابتدایی سال در استان شاهد آن بودیم.

وی با بیان اینکه نیاز است تا بانک اطلاعاتی ‌مدیریت بحران استان در اسرع وقت تهیه و تدوین شود، افزود: ابنیه های موجود در راه های ارتباطی استان، برای مقابله و مواجهه با این از حجم‌ سیل آماده نبود و نیاز است تا در این حوزه اقدامات جدی صورت بپذیرد.

فخری گفت: ضعف هایی که در مقابله و مواجه با بارش ها و سیل های اخیر نمایان شد، باید طی یک برنامه ریزی دقیق و مدون، بررسی و واکاوی شده و مرتفع گردد.

معاون عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: ایجاد مقاومت در مقابل بحران زمانی محقق خواهد شد تا یک طرح موفق عملیاتی در تمامی دستگاه های امدادی و اجرایی استان، تهیه و تدوین شود.

وی عنوان داشت: اجرای برنامه‌های بسیار‌ مطلوب و مدون و برنامه ریزی شده در حوزه گردشگری، منجر به افزایش ۱۸ درصدی حضور و اقامت مسافران در استان شد که باید به صورت ویژه از اقدامات و تلاش های ستاد اجرایی خدمات سفر استان تقدیر و تشکر داشته باشم.

معاون استاندار سمنان تصریح کرد: در ایام‌ نوروز ۹۸ افزایش ۱۲ درصدی بازدید از جاذبه های گردشگری استان نسبت به مدت مشابه سال قبل را شاهد بودیم که جای تقدیر و تشکر دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار