حکمت‌اله داودی رئیس شورای شهرقزوین؛

سپاه پاسداران علاوه بر دفاع از کشور و حریم اهل بیت در زیرساخت‌های کشور حضور فعال دارد

حکمت‌اله داودی رئیس شورای شهر در اولین جلسه علنی صحن شورا در سال ۹۸، ضمن تبریک سال نو و آرزوی سالی سرشار از برکت برای همشهریان؛ گفت:امروز سپاه پاسداران نه تنها در عرصه دفاع از کشور و حریم اهل بیت؛ بلکه در ایجاد زیرساخت‌های کشور و کمک به هموطنان در حوادث طبیعی، حضوری فعال دارد .

کد مطلب: ۹۰۶۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
سپاه پاسداران علاوه بر دفاع از کشور و حریم اهل بیت در زیرساخت‌های کشور حضور فعال دارد

حکمت‌اله داودی رئیس شورای شهر قزوین عنوان کرد: سال ۹۸ از سوی مقام معظم رهبری مدظله العالی، به نام سال رونق تولید نامگذاری شده است. امیدواریم مدیران و مسئولین اجرائی کشور با برنامه‌ریزی، پا را فراتر از شعارها گذاشته و در جهت رونق تولید و ایجاد اشتغال وارد عمل شوند.

وی با اشاره به بارش‌های ابتدای سال، گفت: بارش مداوم باران‌، این نعمت الهی، سراسر کشور پهناور ایران را فراگرفت که بر اثر شدت این بارش‌های کم سابقه، تعدادی از استان‌های کشور دچار خسارات جانی و مالی شده و زیرساخت‌های شهری و روستایی با خسارات فراوان مواجه شد.

داودی افزود: ضمن تسلیت به بازماندگان کشته شدگان سیل و آروزی سلامتی برای مجروحین؛ لازم است با کمک دولت و مردم برای بازسازی خسارات وارد آمده؛ اقدام جدی به عمل آید و با برنامه‌ریزی و شناسائی نقاط آسیب‌پذیر توسط دستگاه‌های مسئول؛ آمادگی لازم را برای مقابله با این قبیل حوادث، کسب کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، در ادامه به تشریح روند مدیریت سیلاب اخیر در قزوین پرداخت و یادآور شد:

قبل از آغاز بارش‌ها با حضور اعضاءِ شورای شهر، شهردار محترم و مدیران شهرداری در ستاد بحران شهری، ضمن بررسی نقاط آسیب‌پذیر و بازدید میدانی و رفع نواقص و معایب؛ از جانب کانال‌های سرشاخه ورودی آب به قزوین، کم‌ترین آسیب را داشتیم.

داودی همچنین از شهردار محترم که مسئولیت بحران شهر را به عهده داشت، کارکنان و مدیران شهرداری به جهت تلاش شبانه‌روزی خود در جلوگیری از وارد آمدن آسیب تشکر کرد و اقدامِ "قادر اصلانگیر"، از پرسنل عملیاتی سازمان آتشنشانی را که با نجات جان شهروندی که گرفتار سیلاب بود اوج خدمت رسانی کارکنان شهرداری را به نمایش گذاشت؛ قابل تقدیر فراوان دانست.

حکمت‌اله داودی در ادامه یادآور سوم شعبان سالروز ولادت با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار شد و گفت:

این روز را خدمت تمامی پاسداران عزیز در سراسر کشور تبریک عرض می‌نماییم. امروز سپاه پاسداران نه تنها در عرصه دفاع از کشور، مرز‌ها و حریم اهل بیت؛ بلکه در ایجاد زیرساخت‌های کشور و کمک به هموطنان در حوادث طبیعی، حضوری فعال دارد و همین امر سبب گردید تا دولت استکباری آمریکا با قراردادن سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی، به خیال خود این نهاد برخاسته از مردم را تضعیف نماید.

رئیس پارلمان محلی شهر قزوین اضافه کرد: دولت آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی عَلَم مخالفت خود را علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی برداشته و با تمامی توان، درصدد براندازی نظام اسلامی است که به حول قوه الهی، با حضور همه جانبه مردم و رهبریِ پیامبرگونه بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی؛ در تمامی عرصه‌ها با شکست مواجه شده است. لذا ضمن حمایت همه جانبه از سپاه پاسدارانِ انقلاب اسلامی؛ این اقدام رژیم مستکبر آمریکا را محکوم می‌نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار