مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان:انشاءالله بتوانیم در سایه همدلی و همراهی کمک شایانی به سیل زدگان استان خوزستان به ویژه دانش آموزان داشته باشیم

اصفهان (پانا) - اولین جلسه جهت اتخاذ تمهیدات لازم در راستای امدادرسانی آموزش وپرورش استان اصفهان به آموزش و پرورش استان خوزستان در جریان سیل اخیر در محل سالن جلسات دفتر مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد .

کد مطلب: ۹۰۶۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان:انشاءالله بتوانیم در سایه همدلی و همراهی کمک شایانی به سیل زدگان استان خوزستان به ویژه دانش آموزان داشته باشیم

در این جلسه مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت : با توجه به تاکید وزیر آموزش و پرورش و نظر به اینکه استان اصفهان به عنوان یکی از استان های معین استان خوزستان تعیین گردید؛ لازم است نیازهای آموزش و پرورش استان خوزستان با همکاری و همدلی فرهنگیان محترم استان برآورده گردد .

وی با اشاره به هماهنگی به عمل آمده با مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان بیان کرد : باتوجه به گستردگی تخریب واحدهای آموزشی به ویژه در روستاهای آن استان انشاء الله همه فرهنگیان و دانش آموزان استان با جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مثل همیشه در این زمینه نیز پیش قدم خواهند شد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار امیدواری کرد:انشاءالله بتوانیم در سایه همدلی و همراهی کمک شایانی به سیل زدگان استان خوزستان به ویژه دانش آموزان آن استان داشته باشیم .

وی در پایان با توجه به درخواست و پیشنهاد جمعی از همکاران فرهنگی مبنی بر اختصاص یک روز از حقوق خود به این امر از معاونت پشتیبانی اداره کل خواست با نظرخواهی از همکاران محترم استان به صورت داوطلبانه تمهیدات قانونی در این زمینه با سرعت عمل انجام پذیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار