در گفت‌وگو با پانا

حمید درخشان: پرسپولیس به جدول برگشت اما لبه تیغ قرار دارد؛ الاهلی نمی‌توانست مانعی برای تیم برانکو باشد

اعتماد به نفس بالا مهم‌ترین ویژگی این فصل پرسپولیس است

(پانا) – سرمربی سابق پرسپولیس پیروزی این تیم مقابل الاهلی عربستان را با اهمیت دانست اما تاکید کرد وضعیت جدول گروه 4 لیگ قهرمانان به گونه‌ای است که تیم برانکو را لبه تیغ قرار داده و هر اشتباه در 3 بازی آینده این تیم را از صعود به مرحله حذفی دور خواهد کرد.

کد مطلب: ۹۰۶۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
حمید درخشان: پرسپولیس به جدول برگشت اما لبه تیغ قرار دارد؛ الاهلی نمی‌توانست مانعی برای تیم برانکو باشد

حمید درخشان در گفت‌وگو با پانا درباره پیروزی پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی خیلی خوبی از پرسپولیس دیدیم. تیم تا پایان هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا عملکرد موفقی نداشت اما با پیروزی در این بازی توانست به جدول برگردد. هدف اصلی برانکو در بازی این بود که دروازه تیمش را حفظ کند و دوم اینکه تفاضل گل خود را بالا ببرد. البته در این بازی چند اشتباه فردی نزدیک بود کار دست پرسپولیس بدهد.

درخشان به نقاط ضعف پرسپولیس در این بازی اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین نقطه قوت پرسپولیس ساختار دفاعی خوب آن است،اما گاهی وقت‌ها بین مدافعان فاصله می‌افتاد که این موضوع نگران‌کننده است و اگر تیمی قدرتمند با آنها بازی کند شرایط را سخت می‌کند. این مسائل پرسپولیس را با بحران مواجه می‌کند و باید برانکو برای آن فکری کند.

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد صعود پرسپولیس به مرحله بعد اظهار کرد: پرسپولیس با وضعیتی که الآن دارد روی لبه تیغ قرار گرفته، به این صورت که با هر اشتباه شانس صعود را از دست می‌دهد بنابراین باید مراقب باشد که در سه بازی باقی مانده این گروه نتیجه خوبی بگیرد. هر کدام از این سه بازی حکم فینال را دارد و باید تلاش کنند تا پیروز میدان شوند.

درخشان در ادامه درباره عملکرد بازیکنان پرسپولیس گفت: درست است که مهدی ترابی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد اما به نظر من سید جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده بهترین بازیکنان زمین بودند هرچند که مهدی ترابی هم به دلیل فوتبال فانتزی که دارد عملکرد خیلی خوبی داشت و با نظر کارشناسان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

درخشان با تأکید بر اینکه پرسپولیس از هر نظر وضعیت ایده آلی دارد، عنوان کرد: مسئله‌ای که در بازی‌های پرسپولیس به خوبی به چشم می‌آید، اعتماد به ‌نفس فوق‌العاده بازیکنان این تیم است و این موضوع را تبدیل به مهم‌ترین شاخصه تیم در این فصل کرده است. حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا از نظر تجربه و خودباوری ارزش زیادی برای بازیکنان این تیم داشت و طبیعی است که آنها در بازی‌های داخلی با روحیه و اعتماد به ‌نفس بالایی ظاهر شوند.

وی در پایان گفت: کاملاً مشخص بود که تیمی مثل الاهلی عربستان نمی‌تواند مانع بزرگی برای برانکو و تیمش باشد. البته تکرار موفقیت‌های سال قبل در آسیا برای پرسپولیس خیلی سخت است، چرا که تیم‌های قدرتمند آسیا خود را برای رسیدن به فینال این دوره از لیگ قهرمانان تقویت کرده‌اند، مخصوصاً تیم‌هایی مثل السد، الدحیل و الهلال عربستان که از مدعیان قهرمانی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار