عضویت معاون رئیس جمهور در کمپین ملی بهرفت همدان

همدان (پانا) - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان از پیوستن ٣٢٩٣ نفر از مسافرین و مسئولین به کمپین ملی بهرفت در نوروز امسال خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۶۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد
عضویت معاون رئیس جمهور در کمپین ملی بهرفت همدان

جلال نانکلی در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی ٩٨ جمعیت هلال احمر، جوانان داوطلب هلال احمر با حضور در ورودی های استان از سمت تهران، ملایر، کرمانشاه و همچنین ستاد اسکان به ارائه خدمات به مسافرین پرداختند.
او تصریح کرد: علاوه بر پست های ثابت، دو تیم سیار در گنجنامه و بوستان نماز فعالیت داشتند که با گشت زنی در این اماکن خدماتی از قبیل کمک های اولیه، کنترل فشار خون و توصیه های ایمنی را به مسافران عرضه می کردند.
نانکلی در ادامه گفت: طرح نوروز از ٢٨ اسفند ٩٧ لغایت ١٦ فروردین ٩٨ ادامه داشت که در این طرح تعداد ٢٣٤ نفر روز از داوطلبان با جمعیت هلال احمر همکاری داشتند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان گفت: در نوروز امسال تعدادی از مسافرین و مسئولین همچون علی اصغر مونسان، معاون رئیس جمهور و امیر خجسته، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به کمپین ملی بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) در همدان پیوستند. افراد با عضویت در این کمپین قول می دهند:
١- سرعت مجاز را رعایت کنند.
٢- سبقت غیر مجاز نگیرند.
٣- کمربند ایمنی را ببندند.
٤- در هنگام رانندگی از تلفن همراه استفاده نکنند.
٥- موقع خواب آلودگی توقف نموده و استراحت کنند.
(دیرتر می رسم اما خانواده ای را عزادار نمی کنم)
فرحناز یادگاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار