احمدی لاشکی در واکنش به قراردادن سپاه جزء گروه‌های تروریستی:

تصویب و اجرای طرح ۲ و ۳ فوریتی مجلس برای مقابله با آمریکا

تهران (پانا) - نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مجلس طرح دو فوریتی و ۳ فوریتی را آماده کرده که از امروز بعدازظهر و یکشنبه اقدام متقابلی را بر علیه آمریکا انجام خواهیم داد.

کد مطلب: ۹۰۶۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
تصویب و اجرای طرح ۲ و ۳ فوریتی مجلس برای مقابله با آمریکا

قاسم احمدی لاشکی در گفت‌وگو با خانه ملت با اشاره به اینکه آمریکا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست تروریست‌ها قرار داده گفت: امام خمینی(ره) سخنی را 40 سال پیش فرمودند که برای تمام تاریخ قابلیت اجرایی دارد و هم جدید است و آن این است که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

آمریکا هر دفعه به دنبال این است که یکی از مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی را بزند

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکا هر روز به بهانه‌های مختلف به دلیل اینکه استقلال ایران را می‌بیند و هم اینکه زیر بار ظلم و زور نمی‌رود و می‌خواهد با دیگر کشورها تعامل داشته باشد، بنابراین به مذاقش خوش نمی‌آید و هر دفعه به دنبال این است که یکی از مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی را بزند و این بار نیز نشانه‌اش به سمت سپاه پاسداران رفت و آن را تروریست خطاب کرد.

یکی از ستون‌های اصلی نظام، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

وی با بیان اینکه سپاه به دنبال مقابله با تروریسم در جهان است اظهار داشت: باید این سوال را پرسید که چه کسی داعش را نابود کرد و جلوی النصره ایستاد؟ این سپاه بود که در برابر آنها مقابله کرد؛ ممکن است در داخل کشور سلیقه‌های مختلف وجود داشته باشد و یا نقدهایی نسبت به یکدیگر داشته باشیم اما به این می‌رسیم که یکی از ستون‌های اصلی نظام، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است؛ روز پاسدار روز تولد امام حسین (ع) است یعنی کسی که به دست تروریست‌های زمان خود جانش را تقدیم کرد و یک دنیا ارزش را بعد از 1400 سال به جامعه بشریت هدیه کرد.

تصویب و اجرای طرح 2 فوریتی و 3 فوریتی مجلس برای مقابله با امریکا از بعدازظهر امروز

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: ما آسیب دیده‌ای از تروریست هستیم و سپاه نیز همیشه در نقطه مقابل تروریست بود و آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و ان‌شاءلله مجلس نیز طرح دو فوریتی و طرح 3 فوریتی را آماده کرده که از امروز بعدازظهر و یکشنبه اقدام متقابلی را بر علیه آمریکا انجام خواهیم داد.

ایران هیچ وقت از ارزش‌ها عقب نشینی نمی‌کند

احمدی لاشکی تاکید کرد: آمریکا بداند که او نزدیک و در کشورهای اطراف ایران است و قطع به یقین به ضرر پایگاه‌ها و مناطقی که امروز سکونت دارد تمام خواهد شد و ایران اسلامی هرگز با این مسائل احساس نمی‌کند که آسیب دیده و از ارزش‌ها عقب‌نشینی نمی‌کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: ضمن اینکه ایران با دنیا تعامل و رفاقت دارد و به دنبال صلح و دوستی است اما زیر بار ظلم نمی‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار